O τρίτος γύρος του WRC, είναι στη μακρινή Κένυα, με το ράλι Σαφάρι, 28-31 Μαρτίου.
Είναι ο πρώτος αγώνας σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές και από τον αγώνα απουσιάζουν τα πιο καινούργια αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2.
O λόγος για τα πολυαναμενόμενα Toyota Yaris Rally2, που πρώτη εμφάνιση έκαναν στην πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος, στο ράλι Μόντε Κάρλο, ενώ στον δεύτερο αγώνα, το ράλι Σουηδίας «έτρεξαν» 7 πληρώματα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Ταλέντα οδηγικά όπου μέσα από αυτές στις συμμετοχές, θα προκύψουν οι αυριανοί πρωταθλητές, στα πρόσωπα των Παγιάρι, Κορχόνεν, Λιναμάε.
WRC; Και από τα 7 Yaris Rally2 της Σουηδίας, κανένα στο Σαφάρι.
Αυτό αποτελεί μεγάλη εκπληξη κατά κάποιον τρόπο, καθώς το WRC «αρχίζει» από την Κένυα.
Ούτε αυτά των δύο Ιαπώνων, Γιαμαμότο και Κογκούρε, επίσημη συμμετοχή της Toyota Gazoo Racing.
Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε να εμφανιστούν κάποιες από τις συμμετοχές με Toyota Yaris Rally2 στον αγώνα της Αφρικής, αφού το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και κάθε χλμ. είναι χλμ. εξέλιξης όταν συμμετέχει σε πραγματικό αγώνα, πέρα από τις «κλειστές» δοκιμές εξέλιξης.
Σύμφωνοι, μακρινός και ακριβός αγώνας το ράλι Σαφάρι, που δεν είναι στο πλάνο ακόμα και της Toyota, δεν είναι όμως και στα περισσότερα πληρώματα της κατηγορίας WRC2.
Και μπορεί από τις 29 συμμετοχές του αγώνα, τα 14 πληρώματα να είναι με WRC2, αλλά μόνο τρεις οδηγοί, είναι αυτοί της πρώτης γραμμής. Σόλμπεργκ, Γκρίνσμιθ, Kαγιετάνοβιτς, όλοι με Skoda Fabia RS Rally2. Να προσθέσουμε και τον πολλά υποσχόμενο Γάλλο Σιαμέν με Hyundai i20 Rally2 και τέλος….
Aπο εκεί και πέρα μια σειρά τοπικών πληρωμάτων-κυρίως- που συμπληρώνουν τη μικρή αυτή λίστα με τις συμμετοχές, στο ραλι Αφρικής.
Έτσι για την κατηγορία WRC2 οι προβολείς είναι στραμμένοι στον πρώτο Ευρωπαϊκό χωμάτινο αγώνα, το ράλι Πορτογαλίας, 9-12 Μαΐου, που όμως θ έχει προηγηθεί το ασφάλτινο ράλι Κροατίας, 8-21 Απριλίου.