Το τρίτο ραντεβού για το φετινό πρωτάθλημα στο WRC είναι στη μακρινή Αφρική με το ράλι Σαφάρι.
Η Pirelli θα έχει στη διάθεση των πληρωμάτων τη μαλακή σύνθεση Scorpion KX WRC SA που θεωρείται η πιο κατάλληλη επιλογή.
Έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει πρόσφυση στις ολισθηρές συνθήκες και στο βρεγμένο, προσφέροντας τη σωστή ισορροπία απόδοσης και ανθεκτικότητας, όπως έχει ήδη αποδειχθεί σε άλλα ράλι .
Η σκληρή σύνθεση Scorpion KX WRC HA είναι το προαιρετικό ελαστικό, κατάλληλο για πιο σκληρές επιφάνειες.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα πληρώματα της κατηγορίας Rally1 επιτρέπονται να χρησιμοποιήσουν για όλον τον αγώνα 28 ελαστικά και 8 προαιρετικά ελαστικά.
Εάν ένα πλήρωμα αυξήσει τον αριθμό των προαιρετικών ελαστικών κατά 12, οπότε η αρχική επιλογή μειώνεται κατά 4.
Όσον αφορά τις άλλες κατηγορίες στην Κένυα, τα αυτοκίνητα Rally2 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ελαστικό Scorpion K6B (μαλακό) και το K4B (σκληρό), ενώ το Rally3 έχει διαθέσιμο το K6A (μαλακό) και το K4A (σκληρό).
Για αυτές τις κατηγορίες αυτοκινήτων, η επιλογή είναι 26 και 8 προαιρετικά ελαστικά. Και σε αυτήν την περίπτωση τα πληρώματα μπορούν να επιλέξουν να αυξήσουν τα προαιρετικά σε 12 ενώ μειώνουν την αρχική επιλογή κατά 4.
WRC; Το ράλι Σαφάρι στην Κένυα, επιστρέφει στην παραδοσιακή του ημερομηνία τέλος Μαρτίου.
Αυτή η αλλαγή από μόνη της είναι αρκετή για να κάνει το ράλι ακόμα πιο απρόβλεπτο λόγω της μεγαλύτερης πιθανότητας βροχής.
Προς το παρόν, η πρόγνωση του καιρού δεν προκαλεί μεγάλη ανησυχία σε αυτό το μέτωπο. Βροχοπτώσεις αναμένονται κυρίως το απόγευμα και είναι απίθανο να είναι τόσο έντονες όσο αναμένονταν.
Η μαλακή σύνθεση Pirelli Scorpion KX WRC SA είναι η μόνη προδιαγραφή που χρησιμοποιήθηκε σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές στις δύο προηγούμενες εκδόσεις.
Οι παγίδες του ράλι Αφρικής είναι πλέον γνωστές. ολισθηρές επιφάνειες, μαζί με βράχια και βαθιές αυλακώσεις που σημαίνει ότι η ανθεκτικότητα είναι αυτή που εκτιμάται περισσότερο.
Ούτε μπορεί κανείς να υποτιμήσει τους κινδύνους του «fesh fesh», της πολύ λεπτής άμμου στην οποία ένα αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να βυθιστεί.
Όλοι αυτοί οι κίνδυνοι δημιουργούν ακόμα πιο δύσκολες καταστάσεις όταν βρέχει…
Σε αυτές τις συνθήκες, οι δρόμοι γίνονται ακόμα πιο ολισθηροί, περισσότερο λασπωμένοι και οι βράχοι βγαίνουν στην επιφάνεια, προκαλώντας έτσι μεγαλύτερη ζημιά, ενώ αυξάνει τον κίνδυνο να κολλήσουν τα αυτοκίνητα στη λάσπη, καθώς μειώνεται το επίπεδο πρόσφυσης.