Το Ράλι Σαρδηνίας είναι ο έκτος γύρος του WRC και θα διεξαχθεί στις αρχές του επόμενου μήνα (1 – 4 Ιουνίου).
Οι φετινές συμμετοχές, σε σχέση με πέρσι, έχουν μια εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 25%.
Εννέα αυτοκίνητα Rally1 κορυφαίου επιπέδου θα αγωνιστούν στα κακοτράχαλα βουνά, μαζί με σχεδόν 40 συμμετοχές στο WRC2, καθώς και μια ταλαντούχα ομάδα νέων στο FIA Junior WRC.
Η Toyota διαθέτει τέσσερα Yaris, με τον επικεφαλής του πρωταθλήματος Kάλε Ροβάνπερα να πρωτοστατεί στις προσπάθειες της ομάδας. Ο Φινλανδός τερμάτισε πέμπτος στη γενική κατάταξη πέρυσι, ενώ ο team mate του Σεμπαστιάν Οζιέ -ο οποίος επιστρέφει για την τέταρτο αγώνα του φέτος- έχει ένα εντυπωσιακό ιστορικό με τέσσερις νίκες στη διοργάνωση.
Ο Έλφιν Έβανς στοχεύει να ανακάμψει μετά το ατύχημα του στην Πορτογαλία, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα θα οδηγήσει το τέταρτο αυτοκίνητο της ομάδας, μάλιστα ο Ιάπωνας δεν θα δώσει αυτή τη φορά βαθμούς στην ομάδα για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, γιατί έχει δηλωθεί ο Οζιέ να το κάνει.
WRC – Ράλι Σαρδηνίας: Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά
Στο στρατόπεδο της Hyundai ο Εσάπεκα Λάπι θέλει να κάνει το χατ-τρικ στο βάθρο. Η ομάδα κατεβάζει μαζί με τον Φινλανδό, τον Τιερί Νεβίλ και τον έμπειρο στα σκληρά χώματα Ντάνι Σόρδο. Μάλιστα ο Ισπανός έχει κερδίσει δυο φορές στη Σαρδηνία.
Η Ford M-Sport θα είναι, όπως συνήθως με τα δυο Puma της για τον Οτ Τάνακ και τον Πιερ Λουί Λουμπέ. Ο Τάνακ έχει καταφέρει να είναι δεύτερος στη γενική κατάταξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος και θα ξεκινά στις ειδικές αμέσως μετά τον Ροβάνπερα, και οι δυο τους ουσιαστικά θα καθαρίζουν το δρόμο για τους υπόλοιπους με τον Φινλανδό να είναι σε χειρότερη θέση. Ο Λουμπέ από την άλλη ξεκινά από ιδανική θέση και ελπίζει να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα μιας και τα σκληρά χωμάτινα ράλι είναι τα αγαπημένα του.
Στην WRC2 o Ροσέλ με το Citroen C3 του, που είναι επικεφαλής της βαθμολογίας, ξεκινά τον αγώνα έχοντας τους καθρέπτες του γεμάτους από το Skoda Fabia του Όλιβερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός είναι μόλις ένα βαθμό πίσω του στη γενική βαθμολογία. Ο Γκας Γκρίνσμιθ, νικητής στην Πορτογαλία, θα είναι επίσης παρών, αλλά δεν έχει δηλώσει τον αγώνα για να βαθμολογηθεί.
Οι Kαγιετάνοβιτς, Μίκελσεν, Γρκιαζίν και Πάγιαρι όλοι με Skoda θα δώσουν το παρών, ενώ οι Σούνινεν και Ζαλντιβάρ θα προσπαθήσουν με Hyundai, όπως οι Φορμό Μάνστερ θα τρέξουν με Ford Fiesta.
Στην WRC3 oκτώ πληρώματα της M-Sport Poland Ford Fiesta Rally3 θα παλέψουν για τις τιμητικές διακρίσεις του FIA Junior WRC, με τους Γκρέϊτον, Πελιέ στις πρώτες θέσεις. Kόρχονεν, Κον και Τιρκάν οδηγούν ίδια αυτοκίνητα και είναι ικανοί για όλα.
Με την κορυφή της βαθμολογίας να αλλάζει χέρια από αγώνα σε αγώνα προβλέπεται με την επιστροφή και του Οζιέ- που θα ξεκινά από πλεονεκτική θέση– να έχουμε πάλι δράματα και αλλαγές. Θα τα καταφέρει ο Τάνακ να περάσει μπροστά στη βαθμολογία;
Πήρε μπροστά ο Ροβάνπερα μετά και τη νίκη του στην Πορτογαλία και θα σαρώσει πάλι όλους τους αγώνες; Μήπως δεν έχουν ακόμα πει την τελευταία τους λέξη οι Kορεάτες; Υπομονή στις αρχές του μήνα θα δούμε έναν ακόμα αμφίρροπο και εντυπωσιακό αγώνα.
Δείτε τον κατάλογο των συμμετοχών εδώ: Rally-Italia-Sardegna-Entry-List