Το ράλι Σαρδηνίας, 6ος γύρος του WRC, αποτελεί πυλώνα για το μέλλον.
Φέρει μια νέα μορφή και είναι πιο μικρός σε χλμ. Μόνο 16 Ειδικές Διαδρομές με συνολικά χλμ. 266,12.
Αναλύοντας λοιπόν το πρόγραμμα των τριών σκελών, ένα από τα ερωτηματικά αυτής της έκδοσης του ράλι Σαρδηνίας είναι πόσο θα επηρεάσει τα πρώτα πληρώματα που «καθαρίζουν» το δρόμο, εκτός εάν υπάρχουν καταιγίδες ή βροχές, όπως στον αγώνα της περσινής χρονιάς που θύμιζε λασποδρομίες, κάτι που δεν προβλέπεται αυτό το wek-end.
Oι Ειδικές Διαδρομές της Σαρδηνίας έθετε σε μεγάλη δυσκολία τα πρώτα πληρώματα , ειδικά στο πρώτο σκέλος, έχοντας τον άχαρο ρόλο να περάσουν πρώτοι στο δρόμο και να «καθαρίσουν» τις γραμμές για τους υπόλοιπους-εργοστασιακούς-οδηγούς, όπου μάλιστα κατά το παρελθόν σημειώθηκαν μεγάλες ανατροπές στην έκβαση του αγώνα.
Όπως στην περίπτωση του Ντάνι Σόρδο, νικητής δύο χρονιές (φυσικά και δε μειώνεται η επίδοσή του) συνεχώς, 2019, 2020, με Hyundai i20 WRC, o οποίος Ισπανός εκκινούσε σχεδόν τελευταίος από τους εργοστασιακούς οδηγούς με τα WRC Cars.
Aυτό φυσικά είναι αλλιώς όταν «ανοίξουν» οι ουρανοί και το τερέν μετατραπεί σε βάλτο από τη λάσπη.
Στο πιλοτικό-φετινό- ράλι Σαρδηνίας, τα 77 χλμ. των Ειδικών Διαδρομών του πρώτου σκέλους, αυτό της Παρασκευής 31 Μαΐου, ίσως να μην επηρεάσουν τόσο, μπροστά στην εξίσωση των δευτ. που χάνονται από τον «καθαρισμό» του δρόμου, καθώς από την άλλη υπάρχει η θέση εκκίνησης για το δεύτερο σκέλος, αυτό του Σαββάτου που στον συγκεκριμένο αγώνα είναι και το μεγαλύτερο σκέλος.
Το οποίο κάλλιστα μπορεί να μεταφραστεί ως περισσότερα χλμ. περισσότερα λάθη και περισσότερες αποχωρήσεις .
Για όλα αυτά και άλλα τόσο θα έχουμε τις πρώτες απαντήσεις την Παρασκευή, μετά το τέλος του πρώτου σκέλους…