Το 2ο σκέλος του ράλι Τουρκίας ήταν το μεγαλύτερο του αγώνα 107.38 χλμ. με 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) όπου εκτός από τη σκληρότητα των χωμάτινων διαδρομών, τα πληρώματα είχαν να αντιμετωπίσουν και την υψηλή εξωτερική θερμοκρασία.
Με τον Λεμπ, στο δεύτερο σκέλος, να κάνει λάθος επιλογή ελαστικών, κάτι που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη συνέχεια του αγώνα όπως και η εγκατάλειψη των Τάνακ-Γιαρβέογια(από σύστημα διεύθυνσης στο Hyundai i20 WRC στην 3η Ε.Δ.) οι Νεβίλ-Γκιλσούλ (με το άλλο i20 WRC) πήραν την πρωτοπορία και την κράτησαν μέχρι το τέλος του 2ου σκέλους κερδίζοντας 3 Ειδικές Διαδρομές.
33.2 δευτ. είναι η διαφορά από τους Λεμπ-Ελενά που στη συνέχεια κατόρθωσαν να ανακτήσουν έδαφος (έγραψαν και τον ταχύτερο χρόνο σε μια Ειδική Διαδρομή) και να φιγουράρουν δεύτεροι έχοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τους Οζιέ-Ινγκρασιά(Toyota Yaris WRC) που κέρδισαν δύο Ειδικές Διαδρομές, αλλά αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο Λεμπ είναι δεύτερος καθώς ήταν ταχύτερος του Οζιέ στην πρώτη Ειδική Διαδρομή και βάση κανονισμών αυτό είναι το κριτήριο για την καλύτερη θέση μεταξύ των δύο που ισβαθμούν.
Με διαφορά 1’0’’8 είναι στην 4η θέση οι Έβανς-Μάρτιν(Toyota Yaris WRC), στην 5η οι Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (επίσης με Toyota Yaris WRC) με διαφορά 1’18’’.8 με τα κλαταρισμένα ελαστικά να παίζουν το ρόλο τους και στα δύο πληρώματα με τους Σουνίνεν-Λέχτινεν(Ford Fiesta WRC) να συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα με διαφορά 1’35’’.0
Με τα R5 οι γνώριμοί μας από τις νίκες τους στο ράλι Ακρόπολις επι εποχής ERC Καγιετάνοβιτς-Τσεσπάνιακ (Skoda Fabia R5) βρίσκονται στην 10η θέση της κατηγορίας WRC3 ενώ οι Φορμό-Τζαμούλ (Ford Fiesta R5) που προηγούντο στην κατηγορία WRC2 είχαν κλαταρισμένο ελαστικό κάτι που τους στοίχησε τη θέση και την εκμεταλλεύτηκαν οι Τίντεμαν-Μπαθ (Skoda Fabia R5).
O αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα καθώς στο 3ο και τελευταίο σκέλος απομένουν 4 Ειδικές Διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 90.40 χλμ. με τη μεγαλύτερη του ράλι Τουρκίας μήκους 38.15 χλμ. να είναι αυτή που θα «υποδεχτεί» πρώτη τα πληρώματα το πρωί της Κυριακής 20 Σεπτεμβρίου.
Οι Βέλγοι λοιπόν της Hyundai Motorsport μπορεί να καλοβλέπουν τη νίκη, που όμως δεν θα είναι πολύ εύκολη υπόθεση, καθώς οι Λεμπ-Ελενά θέλουν να σημειώσουν την 80ή νίκη στην καριέρα τους και να κρεμάσουν γάντια και κράνος, οι Οζιέ-ινγκρασιά έχουν σαν στόχο τους να φύγουν από την Τουρκία με τους περισσότερους βαθμούς έχοντας κάνει ένα ακόμα βήμα για την κατάκτηση του τίτλου με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ σε ρόλο ξενοδόχου ως επικεφαλείς στο τέλος του 2ου σκέλους.