Ήταν το 1983 όταν οι θρύλοι του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι Walter Rohrl-Christian Geistdorfer οδηγώντας τη Lancia 037 κέρδιζαν το rally Monte Carlo.
Ήταν η τελευταία φορά που πλήρωμα οδηγώντας αυτοκίνητο με κίνηση στον πίσω άξονα κέρδιζε τον αγώνα.
Μετά ήρθαν τα θηρία με κίνηση σε όλους τους τροχούς αλλάζοντας το τοπίο.
Τεχνολογία που δεν άλλαξε μόνο το χάρτη των αγώνων, αλλά και της καθημερινής μας μετακίνησης.
Μετά από 30 χρόνια σιλούετα που θύμισε το εξωτικό αυτό αγωνιστικό αυτοκίνητο, που έχουμε θαυμάσει και στο Ράλλυ Ακρόπολις, με Alen, Bettrega, Toivonen, εμφανίστηκε στους δρόμους του Μόντε Κάρλο με τη υπογραφή του οίκου kimera Automobile στα χρώματα της Pirelli που γιορτάζει τα 150 χρόνια της, αναστατώνοντας τους παρευρισκόμενους.
Διαβάστε ακόμα
Το Pirelli Kimera Evo 37 είναι το ένα από τα 37 αυτοκίνητα που θα κατασκευάσει ο ιταλικός οίκος και θα τα αποκτήσουν όσοι μπορούν να διαθέσουν 500.000 ευρώ.
Η Cimera Evo 37 φέρει σωληνωτό σασί , διπλά ψαλίδια στις αναρτήσεις, φρένα Brembo , αμορτισέρ της Οhlins.
Το μοτέρ είναι 4 κύλινδρο 2.1 λίτρων με supercharger για τις χαμηλές στροφές και turbocharger για τις ψηλές
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοτέρ αποδίδει 500 ίππους και ροπή 550 Nm από την Italtecnica με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η kimera Evo 37 με τον διευθυντή της Pirelli όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων Mario Isola και συνοδηγό τον Peter Solberg, o Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι το 2003, συμμετέχει στο πρόγραμμα εξέλιξης των ελαστικών της Pirelli για το WRC, δεν είχε την τύχη να οδηγήσει Lancia 037, σε ρόλο πλοηγού, έκαναν μια βόλτα θυμίζοντας μοναδικές στιγμές από το ένδοξο παρελθόν του rally Monte Carlo που φέτος γιορτάζει τις 90 διοργανώσεις.
Η Kimera Evo 37 θα βρίσκεται κάθε όλη τη διάρκεια του ράλι μπροστά από το Casino για να τη θαυμάσουν οι φίλοι των αγώνων θυμίζοντας άλλες εποχές, αυτές με τα θηρία του Group B.