Το Ράλι Κροατίας, που διεξάγεται από τις 20 έως τις 23 Απριλίου, είναι ουσιαστικά ο πρώτος ασφάλτινος αγώνας του φετινού WRC.
Ο καιρός είναι ένας από τους παράγοντες, που προβληματίζουν τις ομάδες και τα πληρώματα. Όπως στο Ράλι Μόντε Κάρλο, όλα μπορεί να ανατραπούν με μια ξαφνική χιονόπτωση στις ειδικές διαδρομές των Άλπεων, έτσι και στην Κροατία μια ανοιξιάτικη βροχή, μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω.
Πέρυσι η επιλογή ελαστικών που έκανε ο Οτ Τάνακ, τον έφεραν στην πρώτη θέση, μια θέση, που κατείχε, σχεδόν σε όλο τον αγώνα, ο Κάλε Ροβάνπερα. Οι δυο τους έλυσαν τις διαφορές τους στην τελευταία ειδική διαδρομή, την Power Stage, με τον Φινλανδό να κερδίζει τον Τάνακ και να παίρνει τη νίκη.
WRC: Αν βρέξει όλα μπορεί να ανατραπούν
Ο Ροβάνπερα έχει, ήδη, μια κακή εμπειρία από τον αγώνα στην Κροατία. Το 2021 βρήκε μπροστά του ένα εξαιρετικά ολισθηρό σημείο και βρέθηκε με το Yaris του εκτός δρόμου.
Εάν έχουμε, λοιπόν, βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα όλα θα αλλάξουν. Το επίπεδο πρόσφυσης θα μηδενιστεί και όποιος δεν έχει τα κατάλληλα ελαστικά θα ταλαιπωρηθεί. Αν αυτό συμβεί την πρώτη μέρα, τότε ο Σεμπαστιάν Οζιέ που ξεκινά πρώτος στις ειδικές διαδρομές, ως επικεφαλής του πρωταθλήματος, θα ωφεληθεί.
Τις βρωμιές από τις «μπούκες» στον δρόμο θα τις αντιμετωπίσουν οι οδηγοί, που θα ακολουθούν. Όμως, τίποτα δεν είναι δεδομένο, αυτή άλλωστε είναι η φιλοσοφία των ράλι.
Ο αγώνας στην Κροατία μπορεί να μετατραπεί σε έναν πολύ επικίνδυνο αγώνα για τα πληρώματα – κυρίως αυτά που δεν θα έχουν κάνει την «τυχερή» επιλογή.