Μετά από 23 χρόνια το πιο εμβληματικό «ζευγάρι» του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, οι Sebastien Loeb – Daniel Elena «χωρίζουν».
Ρόλο στο διαζύγιο έπαιξε η Prodrive του David Richards, του ανθρώπου που τα έκανε μπάχαλο στο WRC, ενώ δεν πρόλαβε να κάνει τα ίδια στη Formula 1, καθώς όπως είχε τονίσει ο Ove Andersson η Formula 1 είναι “big big game”.
Η ομάδα, η Prodrive δηλαδή, που δεν ήθελε τα ονόματα των συνοδηγών κάτω από αυτά των οδηγών στο πίσω πλαϊνό τζάμι, η ομάδα που ήθελε τα ονόματα των συνοδηγών πιο μικρά από αυτά των οδηγών, η ομάδα που έχει κύριο μέτοχο(;) έναν συνοδηγό, τον David Richards …
Διαζύγιο
Η αιτία του διαζυγίου είναι η όχι καλή επίδοση του πληρώματος στο φετινό Ντακάρ όπου συμμετείχαν με το αυτοκίνητο που έφτιαξε η Prodrive για λογαριασμό της καινούργιας ομάδας του Μπαχρέιν, αλλά η συμμετοχή δεν πήγε όπως ήλπιζαν και εγκατέλειψαν.
Την εγκατάλειψη οι άνθρωποι της Prodrive τη «φόρτωσαν» στον Elena.
Και όπως δήλωσε ο Daniel στην κορυφαία αθλητική γαλλική εφημερίδα L’Equipe, ο Loeb τηλεφώνησε στον Elena και του είπε ότι δεν θα συνεχίσουν μαζί όπως ζήτησε η Prodrive, καθώς στο πρόσφατο Ντακάρ έγιναν πάρα πολλά λάθη από τον συνοδηγό. Στους δύο λοιππόν τρίτος δεν χωράει και η Prodrive ήταν το “τρίτο” πρόσωπο…
Και φυσικά ο Elena δεν κρατήθηκε και «στόλισε» κατάλληλα τους ανθρώπους της Prodrive τονίζοντας ότι έκανε λάθη στην 1η Ειδική Διαδρομή καθώς προσπαθούσε να καταλάβει τη λειτουργία του road book που ήταν για πρώτη φορά ηλεκτρονικό.
WRC, ράλι Αρκτικής: Φωτογραφίζοντας…
Από κει και πέρα ο Elena τόνισε ότι ποτέ η ομάδα δεν τον άκουσε στην ανάπτυξη του αυτοκινήτου, καθώς έτσι όπως το ανέπτυξαν δεν ήταν για να κερδίσει. Δεν άκουσαν ούτε τον άλλον οδηγό της ομάδας και πρωταγωνιστή του Ντακάρ, τον Nani Roma, αλλά ούτε και τον ίδιο τον Loeb.
«Έπρατταν αυτό που νόμιζαν ακολουθώντας τo motto, ότι η ομάδα είναι η Prodrive, είναι η καλύτερη ομάδα, έχουν κερδίσει τα πάντα» τόνισε ο Elena για να αφήσει προς το τέλος τα πιο αιχμηρά βέλη προσθέτοντας «για ποια καλύτερη ομάδα κάνουν λόγο. Από το 2003 με τον Solberg έχει να κερδίσει η Prodrive, ενώ εμείς από το 2004 έως το 2012 κατακτήσαμε 9 παγκόσμιους τίτλους στα ράλι».
Και ο Loeb για χάρη της Prodrive «άδειασε» τον επιστήθιο φίλο του που μαζί για 23 χρόνια γεύτηκαν χαρές, λύπες, δόξες και απογοητεύσεις στα bucket των διάφορων Citroen και Hyundai.
Και τώρα σε ηλικία 47 ετών ο Loeb δηλώνει ότι « δεν έχει πολλά χρόνια ακόμα για να κερδίσει το Ντακάρ, και ότι πρέπει να κάνει το καλύτερο για αυτό».
Το ο,τι δηλώνει ο Loeb ότι η φιλία τους δεν θα σταματήσει και το αγωνιστικό «διαζύγιο» δεν θα επηρεάσει τη σχέση τους, μόνο σαν γραφικό ακούγεται…
Να προσθέσουμε εδώ και κάτι που έχει δείξει η ιστορία, ότι όποιος οδηγός άλλαξε μετά από χρόνια τον συνοδηγό του, την άκρη του τούνελ δεν τη βρήκε.
Βέβαια άλλο οι αγώνες στο Ντακάρ και άλλο στο WRC, τερέν που πολύ δύσκολα θα ξαναδούμε τον Loeb.
Ποιος θα είναι ο νέος συνοδηγός που θα καθίσει δίπλα στον Loeb δεν έχει ανακοινωθεί.
Για την ιστορία o πολυνίκης συνοδηγός του WRC έχει ανέβει στο βάθρο 118 φορές, 79 στο πρώτο σκαλί σε 181 ράλι, όλα μαζί με τον Loeb, που επαναλαμβάνουμε τον πρόδωσε στο τέλος της καριέρας και των δύο…
και να τι ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter o Elena
Un #OeildeDanos un peu spécial ce soir … (la vidéo complète sur ma page Facebook)
Bonne route mon pote, @SebastienLoeb ❤️ pic.twitter.com/pFPPG8CESd
— Daniel Elena (@DanosElena) March 16, 2021