Μετά το σκληρό ράλι Σαρδηνίας, οι αναλύσεις στα άδυτα των εργοστασιακών ομάδων είναι επι 24ωρης βάσης.
Οι οθόνες των Η/Υ δεν σβήνουν, οι μηχανολόγοι προτείνουν νέες λύσεις και εφαρμογές και τα cargo ετοιμάζονται να φορτωθούν για τα βάθη της Αφρικής.
Τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο τον έχουν στη Hyundai Motorsport καθώς στους δύο πρώτους χωμάτινους αγώνες της σεζόν, τα i20 WRC εγκατέλειψαν από πίσω σπασμένη ανάρτηση.
Μπορεί τα coupe από την Κορέα με τον Tanak να έδειξαν ότι είναι ο πιο γρήγορος συνδυασμός, αλλά όπως και να το κάνουμε για 1.000+1 λόγους, αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα.
Και το αποτέλεσμα το έχει η ομάδα της Toyota που από τους 5 μέχρι στιγμής αγώνες, έχει κερδίσει τους 4.
Όχι ότι δεν είναι ανταγωνιστικά τα Yaris WRC σε ταχύτητα με τα coupe της Hyundai, αλλά όπως δήλωσε και ο αγωνιστικός διευθυντής της ιαπωνικής ομάδας, ο Jari Matti Latvala, o Οgier είναι αυτός που κάνει τη διαφορά καθώς βρίσκεται σε άλλο επίπεδο.
Eίναι ο πλέον έμπειρος στο WRC, φυσικά ταχύς και φυσικά αλάνθαστος μέχρι στιγμής και δεν είναι τυχαίο που οδηγεί τη βαθμολογία.
Ο Ogier έχει και πολύ καλούς παρτενέρ, τον Evans και τον Rovanpera, που συνδυάζουν εμπειρία και ταχύτητα.
Στην αντίπερα όχθη, στη Hyundai εκτός όλων των άλλων έχουν να διαχειριστούν και τον Neuville.
Η χρονιά για τον ταχύ Βέλγο δεν ξεκίνησε όπως έπρεπε. Τα «έσπασε» με τον επι σειρά ετών συνοδηγό του, Nicolas Gilsoul, τον αντικατέστησε παραμονή της πρεμιέρας του φετινού πρωταθλήματος, ράλι Μόντε Κάρλο, με τον Wydaeghe, ρίχνοντάς του τη ψυχολογία στα τάρταρα καθώς τον κατέκρινε πολλές φορές. Όμως ο Βελγος παραμένει ταχύς, αλλά χωρίς το αποτέλεσμα, ενώ ο Sordo, η «χρυσή» επιλογή στο να φέρνει βαθμούς στην ομάδα, έκανε ένα από τα σπάνια λάθη του στον Ιταλικό αγώνα, που τον έθεσε εκτός μάχης, και αυτός με νέο συνοδηγό φέτος.
Το όσκαρ ατυχίας ανήκει στον Suninen, έξοδος στην πρώτη Ειδική Διαδρομή στο ράλι Μόντε Κάρλο, έξοδος στην πρώτη Ειδική Διαδρομή στο ράλι Σαρδηνίας, σε μια σεζόν που η M-Sport με τα Ford Fiesta WRC συμμετέχει με στόχο το 2022 που έρχονται νέοι κανονισμοί.
Ο Greensmith πολύ δύσκολα θα ανέβει στο βάθρο, ενώ ο Fourmaux δείχνει να είναι αυτός που θα συνεχίσει τη γαλλική παράδοση στη μετά Loeb και Ogier εποχή.
Στις 24-26 Ιουνίου το σκηνικό του WRC μεταφέρεται στην Κένυα και στο Σαφάρι που επιστρέφει στο καλεντάρι από το 2002.
Τα πληρώματα των εργοστασιακών ομάδων θα βρεθούν για πρώτη φορά σε αυτό το περιβάλλον.
Μπορεί ο αγώνας να μην έχει σχέση με τα ράλι Σαφάρι που ξέραμε, αλλά δεν παύει να είναι ένας άγνωστος αγώνας χωμάτινος, στην κόψη του ξυραφιού, καθώς με το ράλι της Αφρικής το πρωτάθλημα βρίσκεται στη μέση της διαδρομής.
Ταυτόχρονα έχουν αρχίσει διάφορα μεταγραφικά σενάρια, που αφορούν τον Lappi και τον Sordo, ακόμα και τον Ogier, με τις πληροφορίες να λένε ότι δεν είναι διατεθειμένος να κρεμάσει κράνος και φόρμα εν κατακτήσει και τον 8ο παγκόσμιο τίτλο, παρέα πάντα με τον Ingrassia.
Στα μεταγραφικά σενάρια και ο Mikelsen, που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη των ελαστικών της Pirelli, που από φέτος είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής όλων των ομάδων στο WRC.
Σαφάρι λοιπόν μπροστά μας και να δούμε πως θα είναι ο αγώνας αυτός στη νέα του εποχή.