Ο κλήρος «έπεσε και ο 3ος επίσημος οδηγός της Hyundai για το 2022 «παρέα» με Tanak και Neuville θα είναι ο 20χρονος Oliver Solberg.
Mια επιλογή που φέρει την υπογραφή του αγωνιστικού διευθυντή της Hyundai Motorsport Andrea Adamo.
Να θυμίσουμε ότι το 2022 και για τρία χρόνια στο WRC εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία καθώς τα νέα αγωνιστικά αυτοκίνητα, για τη Ford το Puma, για τη Toyota το νέο Yaris και για τη Hyundai το νέο i20 θα φέρουν ίδιο ηλεκτροκινητήρα 100 kW(136 ίπποι).
Ο βασικός λόγος είναι είναι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα να κινούνται «αθόρυβα» σε κατοικημένες περιοχές.
Δηλαδή από την εκκίνηση προς τις Ειδικές Διαδρομές, το service park και προς τον τερματισμό.
Να ένας νέος και ταλαντούχος οδηγός, ο Oliver Solberg, γιος του Peter που «φοράει» τη βαριά φανέλα της Hyundai Motorsport, έχοντας ως αντίπαλο έναν άλλον πιτσιρικά το Rovanpera που ήδη ως επίσημος οδηγός της Toyota γράφει τη δική του ιστορία καθώς είναι ο νεότερος νικητής σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος και μη ξεχνάμε νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στην πρώτη «επίσκεψη» στη χώρα μας.
Ο Solberg θα έχει μια ακόμα επαφή με τα σημερινά WRC αυτοκίνητα συμμετέχοντας στο ράλι Καταλονίας ενώ ίσως για να «γράψει» περισσότερα χλμ. τον δούμε και στο φινάλε του πρωταθλήματος στην Ιταλία, στο ράλι της Μόντσα.
Με επίσημο πλέον οδηγό τον Solberg από το 2022 για τη Hyundai Motorsport, τι γίνεται με τους Breen (τελευταίος αγώνας για τον Breen ήταν η Φινλανδία που τερμάτισε τρίτος) και ο Sordo που θα «τρέξει» στους δύο τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος.
Ο Breen έκλεισε με τη Ford για δύο χρόνια. Είναι ο πλέον ιδανικός από τους «ελεύθερους» οδηγούς που μπορεί να ξαναβάλει τη Ford M-Sport σε τροχιά νίκης καθώς θα επωμισθεί και τη εξέλιξη του νέου Puma, με την ομάδα του Wilson να το έχει ρίξει στο τερέν της εξέλιξης αρκετό καιρό πριν.