Η τοπική αυτοδιοίκηση των Καναρίων Νήσων το έπαιξε πολύ έξυπνα και το WRC, «τσίμπησε».
Όχι ακριβώς έτσι, αλλά κάπως έτσι καθώς ο στόχος του WRC, για το 2025 είναι οι αγώνες να γίνουν 14, από 13 που είναι τα τελευταία χρόνια.
Πολλά ακούγονται για αγώνες που «φύγουν» και αγώνες που «έρχονται», αλλά όπως γνωρίζετε όλα είναι ρευστά μέχρι την επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος.
Το ράλι λοιπόν των Καναρίων Νήσων, που είναι στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι (ERC) από το 2016, αλλά που έλκεται στην τροχιά της Ευρώπης από τότε αρχές της 10ετίας του 1980 όταν το όνομα ήταν Rally El Corte Inglés.
WRC: Το 2026 το ράλι των Καναρίων Νήσων συμπληρώνει τα 50 χρόνια.
Προφανώς από την πλευρά του υποστηρικτή, οι κεραίες σηκώθηκαν και μόλις ο οργανισμός Λας Πάλμας, με τις σκέψεις του ήδη στραμμένες στην έκδοση νούμερο πενήντα που θα πραγματοποιηθεί το 2026, άρπαξε τη μεγαλύτερη ευκαιρία που θα μπορούσε να του παρουσιαστεί.
Σε αντίθεση με άλλες καταστάσεις, δεν χρειάστηκαν παρουσιάσεις, πολλές συναντήσεις με την τοπική αυτοδιοίκηση και το πράσινο φως άναψε αμέσως.
Το συμβόλαιο, ωστόσο, δεν είναι η συνηθισμένη τριετής συμφωνία, αλλά διετής 2025/2026, με επίκεντρο τα 50στά γενέθλια και προς το παρόν τίποτα περισσότερο.
Έτσι, η Ισπανία επιστρέφει στο WRC μετά από δύο χρόνια απουσίας, χωρίς να είναι ξεκαθαρισμένο το τι θα γίνει μετά ατο 2026.
Και αυτό γιατί υπάρχουν και άλλες σκέψεις άμεσα συνδεμένες με τη Formula 1.
Με το Γκραν Πρι της Formula 1 στη Μαδρίτη το 2026, δεν είναι ξεκάθαρο εάν το Γκραν Πρι της Βαρκελώνης στην πίστα Μοντμελό, θα παραμείνει στη Formula 1, ως το δεύτερο ισπανικό Γκραν Πρι, με τις συζητήσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη.
Έτσι βλέποντας το WRC να πηγαίνει στα Κανάρια Νησιά δεν είναι ότι το καλύτερο για την περιοχή της Βαρκελώνης, που φιλοξενούσε τα δύο κορυφαία πρωταθλήματα, Formula 1 και WRC, να είναι εκτός, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η επιστροφή του WRC στην περιοχή της Καταλονίας να βρίσκεται και πάλι σε προχωρημένες συζητήσεις.
.