Το WRC τελείωσε πριν από λίγες ημέρες, ενώ το παγκόσμιο συμβούλιο της FIA πλησιάζει τον Δεκέμβριο.
Ωστόσο το ζήτημα των ελαστικών για την τριετία 2025-2027 κολλάει όλο και περισσότερο χωρίς ακόμα να υπάρχει κάποιο φως στο τούνελ.
Η ιστορία έχεις ως εξής. Πριν το τέλος του φετινού παγκόσμιου πρωταθλήματος η Pirelli ανακοίνωσε ότι σταματάει να είναι αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις ομάδες στο τέλος του 2024.
Χωρίς να έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι, έχουν διαρρεύσει πληροφορίες ότι ο ιταλικός κολοσσός δεν ήταν ευχαριστημένος από την όλη προώθηση-επικοινωνία-προώθηση.
Και από τότε η FIA προκήρυξε διαγωνισμό για το ποιος θα ήταν ο επόμενος προμηθευτής. Οι εβδομάδες πέρασαν, φτάσαμε Νοέμβριο, και μέχρι τώρα δεν υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ. Οι δύο προτάσεις που ήρθαν στο τραπέζι από τη Hankook και τη Michelin δεν ανταποκρίθηκαν επαρκώς στα αιτήματα του διαγωνισμού.
WRC: Σιγή ιχθύος σε ότι αφορά το νέο προμηθευτή ελαστικών
Πληροφορίες αναφέρουν ότι έγινε περεταίρω διαπραγμάτευση (ποια ήταν δηλαδή η αρχική;) μεταξύ του WRC Promoter και της Michelin, αλλά τα στελέχη της γαλλικής εταιρίας είναι αμετακίνητοι, πέρα από την αρχική προσφορά που είχαν καταθέσει.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Pirelli ενδεχομένως να συνεχίσει ως προμηθευτής, κάτω όμως από ένα διαφορετικό καθεστώς, το οποίο και αυτό δεν έχει ανακοινωθεί.
Η άλλη εταιρεία που είχε καταθέσει πρόταση, η Hankook , με ελάχιστη εμπειρία σε ράλι και με τόσες υψηλές ιπποδυνάμεις σε διάφορες επιφάνειες, δεν έχουν γίνει σαφείς οι εγγυήσεις σε ότι αφορά την τεχνολογία που μπορεί να προσφέρει η εταιρεία από την Κορέα.
Είχε γίνει και πολύ λόγος για την εταιρία από την Ινδία, την MRD, με έντονη παρουσία στο ευρωπαϊκό και ιταλικό πρωτάθλημα, αλλά τέθηκε εκτός παιχνιδιού.
Σταυρόλεξο λοιπόν για δυνατούς λύτες και να δούμε τι κατάληξη θα έχει…