Είναι πραγματικότητα και δεν είναι όνειρο. Το Ράλι Ακρόπολις μετά από 7 χρόνια επιστρέφει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι ως αμοιβό.
Από το τίποτα καλό είναι να «υπάρχεις» στο πρόγραμμα σε μια εποχή όπου τίποτα δεν είναι σίγουρο σε ο,τι αφορά της διεξαγωγή τους στη σφαίρα των ράλι.
Όλα είναι θέμα Covid-19 και παράδειγμα αποτελεί το ράλι Ιπρ στο Βέλγιο όπου από τη μια πόρτα μπήκε και από την άλλη βγήκε.
Σημαντικό ρόλο στην «επιστροφή» του ράλι Ακρόπολις έπειξε η παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη όπου κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ραστώνης ξεκίνησε το όραμά του στο να διεκδικήσει μεγάλα events όχι μόνο στο motorsport, αλλά στον αθλητισμό γενικά.
Και οι κινήσεις απέδωσαν. Μην ξεχνάμε ότι για πρώτη φορά στέλεχος της κυβέρνησης είναι τόσο κοντά στο motorsport.
Και μακάρι από αμοιβό να γίνει βασικό.
Nα θυμηθούμε ότι ο υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης συνοδήγησε στον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Λεμπ κατά τις δοκιμές εξέλιξης της Hyundai Motorsport με τα i20 WRC ενόψει ράλι Τουρκίας.
Πήγε μέχρι το Διαδρόμιο όπου συνοδήγησε και στις χωμάτινες φόρμουλες. Οδήγησε καρτ στο πλαίσιο του PICK Patras και ανέβηκε την ανάβαση Κύμης οδηγώντας ένας από τα Skoda Fabia του Ενιαίου.
Μακάρι λοιπόν η επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στα μεγάλα σαλόνια του WRC, γιατί εκεί είναι η θέση του, να σημάνει και την οριστική αλλαγή στο πλαίσιο της ΟΜΑΕ με οδηγούς -προσωπικότητες- που εμπνέουν σεβασμό, ώστε να οδηγήσουν τους ελληνικούς αγώνες σε νέους δρόμους όλο λάμψη.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2021 περιλαμβάνει 12 αγώνες από τους οποίους οι 9 στην Ευρώπη και 3 εκτός σε Κένυα, Χιλή, Ιαπωνία, ενώ για πρώτη φορά φιγουράρει στα μεγάλα σαλόνια του WRC και η Κροατία με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές με έδρα το Ζάγκρεπ.
H Εσθονία έδωσε τις εξετάσεις φέτος, πέτυχε και παραμένει στο καλεντάρι και το 2021.
Οι πρώτοι 5 αγώνες είναι επι Ευρωπαϊκού εδάφους με την Κένυα να είναι ο 6ος αγώνας και ο πρώτος εκτός Ευρώπης με τους άλλους δύο «υπερατλαντικούς» σε Χιλή το Σεπτεμβρίο και φινάλε στην Ιαπωνία τον Νοέμβριο.
Εδώ λοιπόν θα πρέπει να έχουμε πολύ «δυνατή» ΟΜΑΕ να πιστέψει η FIA και ο promoter του WRC ότι μπορεί η Ελλάδα να διοργανώσει αγώνα επιπέδου WRC και να υπερισχύσει από Τουρκία, Βέλγιο, Λετονία, Ιταλία (Μόντσα) Αργεντινή ως αναπληρωματικός αγώνας σε περίπτωση που κάποιος αγώνας κυρίως λόγω Covid-19 δεν διεξαχθεί από τους ήδη προκηρυγμένους.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2021 έχει ως εξής
Μόντε Κάρλο 21-24 Ιανουαρίου
Σουηδία 11-14 Φεβρουαρίου
Κροατία 22-25 Απριλίου
Πορτογαλία 20-23 Μαΐου
Ιταλία 3-6 Ιουνίου
Κένυα 24-27 Ιουνίου
Εσθονία 15-18 Ιουλίου
Φινλανδία 29 Ιουλίου-1 Αυγούστου
Βρετανία 19-22 Αυγούστου
Χιλή 9-12 Σεπτεμβρίου
Ισπανία 14-17 Οκτωβρίου
Ιαπωνία 14-17 Νοεμβρίου