Τελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος το ράλι Μόντσα, 19-21 Νοεμβρίου, θα διεξαχθεί γύρω από τη θρυλική Ιταλική πίστα.
Ένας αγώνας που θα κρίνει το φετινό τίτλο μεταξύ Ogier και Evans αλλά και το αντίστοιχο των κατασκευαστών μεταξύ Toyota και Hyundai.
Είναι επίσης ο τελευταίος αγώνας που θα δούμε αυτά τα αυτοκίνητα να τα οδηγούν τα εργοστασιακά πληρώματα καθώς από το 2022 η υβριδική τεχνολογία εισέρχεται και στο WRC, με καινούργια αυτοκίνητα.
Στον ιταλικό αγώνα η Hyundai θα δώσει το «παρών» με 4 i20 WRC.
Eκτός τα σταθερά δύο πληρώματα, Tanak-Jarveoja και Neuville-Wydaeghe το τρίτο θα το οδηγήσουν οι Sordo-Carrera, όπου για πρώτη φορά εμφανίστηκαν ως πλήρωμα στο φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις.
Το 4ο Hyundai i20 WRC θα το οδηγήσει ο Oliver Solberg με συνοδηγό τον Craig Drew.
Πλήρωμα που θα μοιραστούν το νέο i20 R1 στους αγώνες του παγκοσμίου 2022 με τον Sordo στην τελευταία του χρονιά στο WRC.
To τελευταίο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου η Hyundai έχει ένα πλήρες –πολύ σφικτό- πρόγραμμα δοκιμών, μέρα-νύχτα, με το υβριδικό i20 R1 εν όψη της νέας χρονιάς και στις δύο επιφάνειες, με Tanak και Neuville.
Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει η τοποθέτηση του Martin Jarveoja σε ο,τι αφορά τα νέα roll cage καθώς είναι έτσι σχεδιασμένα που ναι μεν προσφέρουν αυξημένα μέτρα προστασίας, αλλά είναι πολύ δύσκολη η είσοδος/έξοδος.
Κάτι που γίνεται ακόμα πιο δύσκολο σε περίπτωση εξόδου, και ακόμα πιο δύσκολο εάν ο συνοδηγός είναι πιο ψηλός από τον Martin, όπως σχολίασε χαρακτηριστικά ο Εσθονός συνοδηγός.
Μη ξεχνάμε ότι τα εργοστασιακά αυτοκίνητα από το 2022 που θα φέρουν και υβριδικό σύστημα το οποίο θα συνεργάζεται με τον θερμικό κινητήρα των 1.600 κ.εκ. turbo, είναι νέα μοντέλα, φέρουν διαφορετικής σχεδίασης roll cage και θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στο ράλι Μόντε Κάρλο, αγώνα πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος για το 2022.
Οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει, αλλά σε ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια μπορούν να γίνουν επεμβάσεις.