WRC: Στους αγωνιστικούς κύκλους οι γνώστες εξακολουθούν να υποκλίνονται στο Polo GTI Rally2 παρά το γεγονός ότι η μητρική εταιρεία έχει κλείσει το αγωνιστικό τμήμα, το Volkswagen Motorsport.
Συνεχίζει να πρωταγωνιστεί, ποιο όμως είναι το μέλλον; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Όταν η Volkswagen Motorsport αποσύρθηκε το 2020, το μέλλον του Polo GTI Rally2 φαινόταν αβέβαιο.
Ακόμα κι αν η Volkswagen έκανε σαφές, ότι τα ανταλλακτικά θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα και τον Ιούνιο του 2021 επέλεξε την ολλανδική εταιρεία Wevers Sport να γίνει ο επίσημος προμηθευτής.
To ερώτημα ήταν, για πόσο καιρό θα ήταν ανταγωνιστικό το Polo;
Η αλήθεια είναι ότι στις λίστες συμμετοχών βλέπουμε, όλο και πιο σπάνια, πληρώματα να οδηγούν Polo. Μάλιστα την τελευταία φορά, που κέρδισε ήταν πριν 18 μήνες στο Ράλι Φινλανδίας με τον Τέεμο Σούνινεν.
Από την άλλη Skoda, Ford, Hyundai και Citroen αναβαθμίζουν διαρκώς τα αγωνιστικά τους αυτοκίνητα. Τι γίνεται όμως με τη Volkswagen; Παραμένει στάσιμη; Από ότι φαίνεται όχι.
Μπορεί η VW Motorsport να εγκατέλειψε απότομα το WRC, όμως η Wevers Sport συνεχίζει να «παλεύει» με το Polo. To αφεντικό της ομάδας, ο Έρικ Βέφερς δηλώνει, πως μπορεί να παραμείνει το Polo ανταγωνιστικό.
«Εξακολουθούμε να εξετάζουμε κάποια πράγματα για να τα αναβαθμίσουμε», είπε ο Βέφερς.
«Αυτή τη στιγμή είναι αρκετά γρήγορο, αλλά έχουμε ακόμα να κάνουμε κάποια πράγματα, ως προς τον κινητήρα και την ανάρτηση, οπότε συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό».
Αν και δεν μπορούν να κατασκευαστούν νέα αυτοκίνητα, η αναβάθμιση δεν είναι δύσκολη, όσο πιστεύουμε, επειδή τα περισσότερα από τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποίησε αρχικά η Volkswagen για την κατασκευή του αυτοκινήτου της, ήταν από τρίτους προμηθευτές.
«Τα αναλάβαμε όλα, αλλά δεν υπήρχαν καθόλου εκπλήξεις, επειδή το 80% των προμηθευτών τους, είναι ίδιοι με τους δικούς μας.
Και αυτό επειδή δεν κατασκεύαζαν τίποτα οι ίδιοι. Έκαναν την παραγγελία των εξαρτημάτων και στη συνέχεια τα έβαζαν στο αυτοκίνητο. Ακόμα κάνουμε τα ίδια πράγματα.
Έχουμε έναν άνθρωπο που κάνει μόνο τις αγορές και αγοράζει μόνο ανταλλακτικά όλη την ημέρα».
WRC: Το Volkswagen Polo GTI Rally2 εξακολουθεί «να ζει και να βασιλεύει»
Το Polo, λοιπόν, πρόκειται να γίνει ακόμα πιο γρήγορο. Ο Βέφερς δεν εκπλήσσεται, που εξακολουθεί να είναι τόσο γρήγορο, όσο είναι σήμερα.
«Ο κινητήρας είναι πολύ κοντά στο στα Skoda, άρα δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές, γιατί ο κανονισμός είναι αρκετά ίδιος, όσον αφορά τον περιοριστή στην εισαγωγή αέρα στο μοτέρ ή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η διαφορά στα αποτελέσματα έχει να κάνει με την οδήγηση του».
Κι όμως η Volkswagen είναι ακόμα εδώ. Μπορεί να έφυγε, αλλά το «έργο» της συνεχίζει να υπάρχει μέσα από τη δουλειά και την προσπάθεια μιας ιδιωτικής ομάδας.
Όμως σκεφθείτε πόσο μπροστά ήταν σαν κατασκευή παρά το γεγονός ότι η μητρική εταιρεία δεν ασχολείται πλέον με αγώνες καθώς το έχει ρίξει στην ηλεκτροκίνηση…