Ο επικεφαλής της ομάδας της Toyota, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, προσδιόρισε τους επόμενους τρεις γύρους του WRC της FIA ως «πολύ, πολύ σημαντικούς».
Στην προσπάθεια της ομάδας του για τρίτη συνεχόμενη κατάκτηση του παγκόσμιου τίτλου των κατασκευαστών.
Το Yaris πέρυσι σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας, μπορεί να έκανε το νταμπλ και να κατέκτησε και τους δυο τίτλους -κατασκευαστών και οδηγών με τον Ροβάνπερα- όμως, στους χωμάτινους αγώνες, όπως το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις δεν τα πήγε καθόλου καλά. Στην Toyota πιστεύουν, πως έφταιγε η κακή προετοιμασία, κυρίως πριν τον εθνικό μας αγώνα. Να θυμίσουμε, ότι κατά τη διάρκεια των τεστ, πριν το EKO Ράλι Ακρόπολις, είχε κακό καιρό- βροχές, καταιγίδες- και είχαν και μια άσκημη μέρα με τον Λάπι.
Ο Φινλανδός οδηγός τότε της ομάδας, έφυγε σε γκρεμό και κατάστρεψε το αυτοκίνητο και το πρόγραμμα των δοκιμών. Οι Ιάπωνες πιστεύουν, πως πρέπει να γίνουν καλύτερες δοκιμές και μάλιστα, φέτος, δεν θα κάνουν τις κλασσικές διαδρομές που συνήθιζαν να κάνουν προς τη Λαμία και την Ιτέα, αλλά θέλουν να δοκιμάσουν το όπλο τους πιο νότια με έδρα το Λουτράκι. Κάτι που έκανε η Hyundai και πέτυχε το απόλυτο στον αγώνα μας – έκανε το 1-2-3.
Στόχος της ομάδας είναι να εξελίξουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο στο χώμα και να έχουν ένα καλό αποτέλεσμα στον εθνικό μας αγώνα. Ωστόσο η ομάδα δουλεύει ήδη σκληρά για την εξέλιξη του Yaris Rally1 στα σκληρά χώματα. Το διπλό βάθρο στο Μεξικό έδωσε κάποια ενθαρρυντικά σημάδια, πως η πρόοδος που έχουν σημειώσει στο χώμα είναι σημαντική.
WRC – Toyota: Με αυτοπεποίθηση στην Πορτογαλία
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι για την Toyota, καθώς έχουν μπροστά τους τρία συνεχόμενα ράλι με σκληρά και απαιτητικά χώματα. Η αρχή θα γίνει τις επόμενες μέρες με το Ράλι Πορτογαλίας, που ήδη εξελίσσεται. Ακολουθεί ο αγώνας στη Σαρδηνία και το Ράλι Σαφάρι.
«Οι αγώνες της Άνοιξης είναι πολύ, πολύ σημαντικοί, αναφέρομαι στα επόμενα τρία συνεχόμενα ράλι», είπε ο Λάτβαλα. «Σε αυτά τα ράλι μετρά πραγματικά η αξιοπιστία του αυτοκινήτου, ενώ η Εσθονία, και η Φινλανδία, που ακολουθούν, έχουν να κάνουν περισσότερο με την απόδοση και την ταχύτητα. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων μέχρι στιγμής, οπότε αυτό είναι καλό.
Στο Μεξικό καταφέραμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητό μας στο σκληρό χώμα κι αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση για την Πορτογαλία.
Νιώθω σίγουρος πηγαίνοντας στην Πορτογαλία – είναι ένα ράλι, όπου μπορείς να επιτεθείς, αλλά πρέπει πάντα να προσέχεις τη φθορά των ελαστικών και να αποφεύγεις να χτυπάς σε βράχους, ειδικά στα δεύτερα περάσματα».
Όπως και στο Μεξικό φέτος, η Toyota κατέκτησε τρεις από τις τέσσερις πρώτες θέσεις στον περυσινό αγώνα στη Πορτογαλία.
«Η Πορτογαλία ήταν πάντα μια καλή διοργάνωση για όλους τους οδηγούς μας, ο Eβανς κι ο Ροβάνπερα έχουν και οι δυο κερδίσει τον αγώνα και ο Κατσούτα ήταν επίσης πολύ δυνατός».
Θα καταφέρει η Toyota να κερδίσει και φέτος στη Πορτογαλία; Έχει βελτιωθεί αρκετά; ή μήπως οι αντίπαλοί της έχουν κάνει άλματα και έχουμε εκπλήξεις;