Η Toyota Gazoo Racing βρίσκεται καθημερινώς στις πρώτες γραμμές των ειδήσεων σε ότι αφορά το WRC.
Και όχι τυχαία, καθώς σάρωσε τα φετινά παγκόσμια πρωταθλήματα, ενώ όλοι ασχολούνται με το νέο Yaris Rally2, που πρώτη φορά στην ιστορία της θα δώσει το “παρών” σε αυτήν την κατηγορία. Οι πληροφορίες αναφέρουν, χωρίς να είναι κάτι το επίσημο, ότι πέντε Yaris Rally2 θα κάνουν την εμφάνισή τους στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο προς το τέλος Ιανουαρίου του 2024.
Το ένα θα το οδηγήσει ο Σάμι Παγάρι, ο οποίος θα είναι η αιχμή του δόρατος της ομάδας στο WEC2. Δυο Yaris Rally2 θα οδηγήσουν οι Ιάπωνες Γούκι Γιαμαμότο και Χικάρου Κογκούρε, με μια ιδιωτική ομάδα ο Φινλανδός Ρούπε Κόρχονεν, ενώ πολλά ακούγονται και για τον Κρις Μικ, ο οποίος έχει λάβει μέρος στην εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Γιάρι Μάτι Λάτβαλα δήλωσε πρόσφατα ότι στόχος είναι το 2024 να κατασκευάσει η εταιρεία 40-50 Yaris Rally2 και να παραδίδει 4 αυτοκίνητα το μήνα. Υπάρχον αρκετά αιτήματα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είμαστε σε θέση να τα ικανοποιήσουμε όλα. Τα δύο πρώτα ράλι του ημερολογίου 2024, δηλαδή το Μόντε Κάρλο και η Σουηδία, είναι τα πιο σημαντικά γιατί μπορούμε να προσφέρουμε το αυτοκίνητό μας σε οδηγούς υψηλού επιπέδου».
Ο στόχος της Toyota, επομένως, φαίνεται ξεκάθαρος από την αρχή, δηλαδή η νίκη στο WRC2. Ο ανταγωνισμός υπόσχεται να είναι πολύ σκληρός δεδομένου ότι η Skoda με την Toksport θα αγωνιστούν με τους Μίκελσεν, Σόλμπεργκ (και οι φήμες για τη συνεργασία με την M-Sport;) και Γκριάζιν, ενώ η M-Sport Ford και η Hyundai Motorsport, δεν έχουν ανακοινώσει τις νέες συνθέσεις για το WRC2. Εν αναμονή λοιπόν…