Μπορεί το Αιγαίο να έχει μεγάλη «κίνηση» λόγω των προκλήσεων από τους γείτονες, όμως αυτό δεν μειώνει το ενδιαφέρον των Τούρκων για τη διεξαγωγή του αγώνα που προσμετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Φυσικά-οι Τούρκοι- δεν θα έχαναν την ευκαιρία για την προβολή της χώρας τους, όσο και αν τραβάνε το σχοινί σε θέματα που άπτονται της πολιτικής, μέσα από τα πολύχρωμα αγωνιστικά αυτοκίνητα τα οποία θα λάβουν μέρος στον αγώνα, έχοντας ως κέντρο την παραθαλάσσια περιοχή της Μαρμαρίδας.
Ετσι λοιπόν δεν έφεραν καθόλου αντίρρηση όταν τους πρότειναν νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.
Σύμφωνα με το αναθεωρημένο πρόγραμμα-λόγω της πανδημίας- το ράλι Τουρκίας ήταν προγραμματισμένο για το διάστημα 24-27 Σεπτεμβρίου, το τρίτο δηλαδή σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, καθώς η επανεκκίνηση του θεσμού έχει οριστεί για τις 4-6 Σεπτεμβρίου στην πατρίδα του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2019 Ότ Τάνακ, την Εσθονία.
Όμως ο αγώνας της Τουρκίας άλλαξε και ημερομηνία και θα διεξαχθεί δύο εβδομάδες μετά το ράλι Εσθονίας, στις 18-20 Σεπτεμβρίου.
Όταν έχεις στα χέρια σου μια τέτοια ευκαιρία, φυσικά δεν την «πετάς» ότι και να γίνει και με όποιο κόστος.
To ράλι Ακρόπολις που χάθηκε
Η Ελλάδα είχε για 60 και πλέον χρόνια το ράλι Ακρόπολις στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με πολύ υψηλές μάλιστα βαθμολογίες, με τις εργοστασιακές συμμετοχές να δίνουν λυσσαλέες μάχες για τη νίκη, καθώς η νίκη στο σκληροτράχηλο ράλι Ακρόπολις μετρούσε αλλιώς.
Αυτά στο παρελθόν καθώς η Ελλάδα λόγω της ανικανότητας των διοικούντων χάθηκε από κάθε διεθνές πρόγραμμα και σήμερα «κοιτάμε» την Τουρκία να διοργανώνει αγώνα του WRC και με την Κροατία να συζητά και αυτή για μια θέση κάτω από τον ήλιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Και οι υπεύθυνοι φυσικά για τη μεγάλη αυτή απώλεια που έχει να κάνει και με την τουριστική προβολή της χώρα μας σφυρίζουν αδιάφορα…