Οι Λίντχολμ-Χαμαλάινεν κέρδισαν την κατηγορία WRC2 στον εθνικό μας αγώνα και η αυτοπεποίθησή τους ανέβηκε στα ύψη.
Άλλωστε, είχαν κερδίσει και στη Φινλανδία, οπότε δικαίως βλέπουν, πλέον, με άλλο μάτι την υπόθεση του τίτλου και, ακόμα μακρύτερα, μια θέση σε μπάκετ εργοστασιακής ομάδας για τη μεγάλη κατηγορία των ράλι.
Στη Φινλανδία μπορεί η πρώτη θέση να ήρθε μετά τον αποκλεισμό του Σούνινεν, όμως, η πρωτιά στην Ελλάδα επιβεβαίωσε, ότι το πλήρωμα του Skoda Fabia είναι σε εξαιρετική φόρμα.
Ο Λίντχολμ είναι δεύτερος μετά τη νίκη του, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και είναι επικεφαλής της κατηγορίας WRC2 Junior. Πέρυσι, ήταν για τον Φινλανδό μια πολύ δύσκολη χρονιά με πολλές εγκαταλείψεις.
Μιλώντας στο WRC.com μετά το Ακρόπολις, ο Λίντχολμ παραδέχτηκε ότι περίμενε πως και τι, για να αλλάξει η τύχη του.
«Τα πράγματα πάνε καλά, αλλά αν κοιτάξετε τα στατιστικά στοιχεία, νομίζω ότι έτσι θα έπρεπε να γίνει», είπε. «Τα τελευταία χρόνια είχαμε ειλικρινά τόση ατυχία, τόση κακή τύχη. Μας έχουν συμβεί απίθανα πράγματα, που δεν μπορούσα να φανταστώ. Για παράδειγμα, σε έναν αγώνα του ERC, είχε λίγο πλαστικό μπει στα φρένα και τα χάσαμε στη μέση μιας ειδικής διαδρομής. Ειλικρινά, βασιζόμουν στο γεγονός, ότι κάποια στιγμή θα γύριζε η τύχη, και, επιτέλους, έγινε η αλλαγή. Φυσικά, δεν με κάνει χαρούμενο να βλέπω κάποια από τα άλλα παιδιά να έχουν προβλήματα».
Ο επόμενος στόχος του Λίντχολμ είναι να σκεφτεί, πως θα τελειώσει τη φετινή χρονιά. Ο Φινλανδός έχει κάνει, ήδη, πέντε ράλι, που σημαίνει ότι για να διεκδικήσει τον τίτλο πρέπει να πάρει μέρος και σε ακόμα δύο αγώνες.
Στη γενική βαθμολογία προηγείται ο Αντρέας Μίκελσεν, ο οποίος έχει, ήδη, συμπληρώσει τους αγώνες στους οποίους μπορούσε να βαθμολογηθεί, οπότε και θα περιμένει να δει τι θα κάνουν οι αντίπαλοι του στους επόμενους αγώνες.
O Νορβηγός ήταν άτυχος στην πρώτη κιόλας υπερειδική του ΟΑΚΑ, όταν προσγειώθηκε μετά το άλμα στα τσιμεντένια προστατευτικά της πίστας.
«Ελπίζαμε σε πολλά περισσότερα όσον αφορά τους βαθμούς», δήλωσε ο Μίκελσεν. «Κατά κάποιο τρόπο ήταν ένα ωραίο Σαββατοκύριακο, γιατί είχα να οδηγήσω flat-out πολύ καιρό. Πάντα έχεις στο μυαλό σου το Πρωτάθλημα, αλλά αν έχεις χάσει 10 λεπτά, δεν σε νοιάζει πια. Ήταν ωραίο που διατηρήσαμε αυτόν το ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, από την Παρασκευή, χωρίς να κάνουμε καθόλου λάθη. Αυτό ήταν το τελευταίο μας ράλι, τώρα έχουμε να κάτσουμε και να περιμένουμε να δούμε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι στη χρονιά, που απέμεινε».
Nα θυμίσουμε ότι στο πρωτάθλημα WRC2 οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν σε 7 αγώνες του παγκόσμιου ημερολογίου, όμως, μετράνε οι 6. Ο Μίκελσεν έχει, ήδη, κάνει και τους 7 αγώνες, που είχε το δικαίωμα να τρέξει. Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Πορτογαλία, Σαρδηνία, Εσθονία, Βέλγιο και Ελλάδα, ενώ ο Λίντχολμ έχει ακόμα δυο αγώνες, στους οποίους μπορεί να τρέξει και να βαθμολογηθεί.
Έχουν ανάψει τα αίματα για τα καλά στην WRC2. Μείνετε συντονισμένοι.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ στην κατηγορία WRC2.
1 Μίκελσεν- Έρικσεν Skoda Fabia 109
2 Λίντχολμ-Χαμαλάινεν Skoda Fabia 89
3 Ροσέλ- Σαρό Citroen C3 80
4 Καγιετάνοβιτς- Σετσπάνιακ Skoda Fabia 76
5 Γκριαζίν- Aλεξάντροφ Skoda Fabia 70
6 Ίνγκραμ – Nτρού Skoda Fabia 56
7 Χούτουνεν – Λούκα Μ-Sport Ford Fiesta 45
8 Λεφέβρ – Πορτιέ Citroen C3 36
9 Τζόνστον – Κιχουράνι Citroen C3 33
10 Κάουρ – Σιμ VW Polo 30