Μαζί με το Skoda του, στη γέφυρα της υπερειδικής του Ολυμπιακού Σταδίου, ο Αντρέα Μίκελσεν διέλυσε και τις ελπίδες του για τίτλο.
Όταν «πέταξε» για να προσγειωθεί στην …τσιμεντένια μπάρα, πέταξε και τις ελπίδες του για τον τίτλο στην κατηγορία WRC2.
Η κούρσα του πρωταθλήματος είχε γύρει σε μεγάλο βαθμό υπέρ του Καγιετάν Καγιετάνοβιτς. Ο Πολωνός είχε πολλά ράλι να τρέξει και την άνεση να πιάσει και να ξεπερασει σε βαθμούς τον Μίκελσεν. Το παιχνίδι φαινόταν εύκολο για τον Καγιετάνοβιτς. Ο βασικός του αντίπαλος, είχε, ήδη, συμπληρώσει το μέγιστο αριθμό των αγώνων του (έχει τρέξει σε 7 ράλι), οπότε ο Πολωνός θα μπορούσε να έκανε ότι ήθελε στα επόμενα ράλι. Όμως, στην Ελλάδα εμφανίστηκε και άλλος ένας μνηστήρας του τίτλου: Ο Έμιλ Λίντχολμ. Ο Φινλανδός με τη νίκη του σε ελληνικό έδαφος μπήκε για τα καλά στο χορό για τη διεκδίκηση του παγκόσμιου τίτλου. Τώρα, πια, δεν είναι μόνος του ο Καγιετάνοβιτς.
Μάλιστα, το όνομα του Λίντχολμ, εμφανίστηκε στη λίστα συμμετοχών του Ιαπωνικού ράλι, τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Πράγμα που δείχνει πως θα έχουμε μεγάλη μάχη στην Ιαπωνία, αν τα πράγματα πάνε καλά για τον Φινλανδό στην Ισπανία, αυτό το Σαββατοκύριακο.
«Είμαστε, πραγματικά, στη μάχη του τίτλου» δήλωσε ο Λίντχολμ στο DirtFish -πολλά παιδιά και πολλές εταιρείες μας έδωσαν λίγη υποστήριξη για να μπορέσουμε πραγματικά να παλέψουμε για τον τίτλο. Ήξερα ότι δεν θα ήταν εύκολο, αλλά, αν δεν μπορέσουμε να το πετύχουμε τώρα, δεν θα μπορέσουμε ποτέ».
Η νίκη του Χέϊντεν Πάντον στη Νέα Ζηλανδία στην κατηγορία WRC2 έφερε νέα δεδομένα στη βαθμολογία και στο κυνήγι για τον τίτλο.
Μέχρι τώρα, ο Kαγιετάνοβιτς είχε έναν άσσο στο μανίκι του. Μπορούσε να διαλέξει ποιούς αγώνες θα κάψει για να πετύχει το όριο συνολικών βαθμών, που πρέπει να συγκεντρώσει και να κατακτήσει τον τίτλο. Και αυτό γιατί είχε αγώνες ακόμα να τρέξει, σε σχέση με τον μέχρι το Ακρόπολις αντίπαλό του, Μίκελσεν. Τώρα πια όμως, δεν έχει αυτό τον άσσο, διότι και ο Λιντχολμ μπορεί να κάνει το ίδιο.
Ο Μίκελσεν έχει 109 βαθμούς σε 7 αγώνες, ο Καγιετάνοβιτς έχει 142 σε 5 από τους 7 αγώνες και ο Λίντχολμ έχει 145 βαθμούς επίσης σε 5 από τους 7 αγώνες.
Έτσι, ο Λίντχολμ βρίσκεται ξαφνικά σε εξαιρετική θέση. Εάν καταφέρει να σκοράρει 24 πόντους στα επόμενα δύο ράλι, θα ξεπεράσει τον Mίκελσεν – και έπειτα θα πρέπει απλώς να «παρκάρει» μπροστά από τον Πολωνό.
«Εξαρτάται προφανώς, από το πώς θα πάμε στην Ισπανία, αλλά το σχέδιό μας είναι να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε μπροστά από τον Kαγιετάνοβιτς και στα δύο ράλι και αν το κάνουμε αυτό, θα είναι αρκετό», επισημαίνει ο Λίντχολμ.
Ο Φινλανδός έχει ακόμα ένα λόγο για να είναι άνετος. Έχει, ήδη, κατακτήσει τον τίτλο στο WRC2 Junior.
«Έχει σημασία για μένα ο τίτλος στη Junior», ισχυρίζεται ο Λίντχολμ. «Όταν ξεκινήσαμε τη χρονιά, ο νούμερο ένα στόχος μας ήταν να γίνουμε πρωταθλητές στο WRC2 Junior και τώρα είμαστε.
Φυσικά, με κάνει χαρούμενο και κατά κάποιο τρόπο με απομακρύνει από το άγχος, γιατί ήδη μπορώ να πω ότι η σεζόν ήταν, όπως τη θέλαμε, ή ακόμα καλύτερη, επειδή στην πραγματικότητα αγωνιζόμαστε για τον “μεγάλο” τίτλο στη WRC2 . Άρα ναι, έχει διαφορά. Είμαι βέβαιος, ότι επίσης αυτό διευκόλυνε τη διαπραγμάτευση για κάποια επιπλέον χρηματοδότηση για την Ιαπωνία», πρόσθεσε.
Όλα αυτά μαζί συνηγορούν, ώστε ο Λίντχολμ να μην αγχώνεται για το ότι ξαφνικά έχει βρεθεί στη μέση μιας μάχης τίτλου, που μπορεί να αλλάξει την καριέρα του.
«Ειλικρινά, δεν ανησυχώ πολύ», είπε. «Εφόσον συνεχίζουμε να κάνουμε ό,τι κάναμε και με κάποιο τρόπο προσπαθούμε να το απολαύσουμε ταυτόχρονα. Βασικά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο από αυτό. Μπορούμε μόνο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Νομίζω ότι είναι αρκετό, ελπίζω να είναι αρκετό, αλλά αν δεν είναι, δεν ήταν γραφτό να γίνει».