«Χειρόφρενο» είχε τραβήξει για πολλές εβδομάδες η Skoda στην παραγωγή του Enyaq iV, λόγω σημαντικών ελλείψεων στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Συγκεκριμένα, η Skoda αναφέρει ότι ο λόγος που αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή του Enyaq iV ήταν τα καλώδια που προμηθεύεται από την Ουκρανία, η οποία δυστυχώς παραμένει σε εμπόλεμη κατάσταση.
Να υπενθυμίσουμε ότι και πριν τον πόλεμο οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετώπιζαν σημαντικά προβλήματα στην παραγωγή και επομένως στις παραδόσεις των νέων οχημάτων, λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας έλλειψης μικροτσίπ.
H τσέχικη εταιρεία κατάφερε να καλύψει τα σημαντικά κενά που υπήρχαν στην προμήθεια βασικών εξαρτημάτων και έτσι άναψε το πράσινο φως για να επανεκκινήσει η παραγωγή του Enyaq iV.
Διαβάστε ακόμα
Με τα υφιστάμενα δεδομένα η Skoda μπορεί να κατασκευάζει περίπου 1.000 Enyaq iV την εβδομάδα, ενώ στόχος είναι να αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα εντός των επόμενων δυο μηνών. Μακροπρόθεσμη επιθυμία της Skoda είναι να κυλάνε καθημερινά από τη γραμμή παραγωγής 370 Enyaq iV και Enyaq Coupe iV.
Σημειώνεται ότι πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda κατασκευάζεται στο κεντρικό της εργοστάσιο που βρίσκεται Μπλάντα Μπόλεσλαβ, ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen. Έτσι το Enyaq iV είναι το μοναδικό μοντέλο με την εν λόγω πλατφόρμα στην Ευρώπη που κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας.
Παράλληλα στο εργοστάσιο της Μπλάντα Μπόλεσλαβ συναρμολογούνται και άλλα μοντέλα, όπως η δημοφιλής Octavia, δομημένα στην πλατφόρμα MQB. Επομένως το εργοστάσιο της Skoda είναι το μόνο στην Ευρώπη από τον Όμιλο Volkswagen που έχει αυτή τη δυνατότητα, χάρη στις μετατροπές που πραγματοποιήθηκαν στη γραμμή παραγωγής.