Όσα χρόνια και αν περάσουν όσες διοικήσεις και αν αλλάξουν στην πυραμίδα της Toyota, το Ράλλυ Ακρόπολις θα «ηχεί» διαφορετικά στις αίθουσες των συμβουλίων.
Νίκη
Και αυτό διότι την πρώτη της νίκη σε Ράλλυ Ακρόπολις σημείωσε η Toyota το 1990 με τους Carlos Sainz-Luis Moya με Toyota Celica, χρονιά που το ισπανικό πλήρωμα αφενός νίκησε πρώτη φορά σε αγώνα WRC στην καριέρα τους, αφετέρου στο τέλος της χρονιάς σήκωσαν το βαρύτιμο κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.
Ξεχνιούνται αυτά…
Από το 1990 η Toyota με κορυφαία πληρώματα έφτασε πολλές φορές πολύ κοντά στην «πηγή αλλά νερό δεν ήπιε» που σημαίνει ότι δεν ανέβηκε πλήρωμα με φόρμες Toyota στο πρώτο σκαλί του βάθρου, θέα τον Ιερό Βράχο.
Το 2021 η Toyota έρχεται στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τον αέρα του πρωτοπόρου της βαθμολογίας (και οδηγών και κατασκευαστών) έχοντας κερδίσει από τους 8 μέχρι τώρα αγώνες τους 6.
Με το Toyota Yaris Hybrid σε μέρη του EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Επιπλέον έχει στις τάξεις της το πιο έμπειρο πλήρωμα που συμμετέχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τους Ogier-Ingrassia –νικητές το 2011 με Citroen DS3 WRC.
H Τoyota με αγωνιστικό διευθυντή τον Jari Matti Latvala, νικητή το 2013 με VW Polo WRC, το τελευταίο Ράλλυ Ακρόπολις επι εποχής WRC, εκτός από τους Ogier-Ingrassia, «κατεβάζει» στο τερέν του EKΟ Ράλλυ Ακρόπολις και πολύ δυνατούς συνδυασμούς όπως Evans-Martin, Rovanpera-Halttunen, που κάλλιστα μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη, ενώ ένα τέταρτο Yaris WRC θα οδηγήσουν οι Katsuta-Williams.