Η Xiaomi το 2024 έκανε το βήμα και έδωσε το «παρών» στο μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης, θέτοντας μάλιστα και αρκετούς σημαντικούς στόχους. Για τον πρώτο χρόνο της, η κινεζική εταιρεία είχε σαν στόχο να πουλήσει τουλάχιστον 100.000 μονάδες ενός μόνο μοντέλου, δηλαδή του SU7.
Σύμφωνα με στοιχεία η κινεζική μάρκα φαίνεται να έχει φτάσει σε αυτούς τους αριθμούς. Όχι μόνο τους έφτασε, αλλά τους ξεπέρασε κιόλας. Συνολικά, 130.000 SU7 πουλήθηκαν σε όλη την Κίνα το 2024.
Απίστευτα νούμερα για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για τον κολοσσό των smartphone, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το SU7 χρειάστηκε μόλις εννέα μήνες για να φτάσει τις 100.000 παραδόσεις στις 13 Νοεμβρίου. Στη συνέχεια, προστέθηκαν και άλλες 30.000 μονάδες.
Η Xiaomi κυκλοφόρησε στην αγορά τον περασμένο Μάρτιο, στις 28 Μαρτίου συγκεκριμένα σε τιμή βάσης περίπου 27.000 ευρώ για το SU7.
Xiaomi: 50.000 παραγγελίες του SU7 σε 27 λεπτά στην Κίνα
H Xiaomi στην αποκάλυψη του μοντέλου, έπεισε το κινεζικό κοινό αμέσως, και 50.000 παραγγελίες «κλείσθηκαν» στα πρώτα 27 λεπτά από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το αυτοκίνητο. Η απίστευτη επιτυχία του μοντέλου ανάγκασε την εταιρεία να αναθεωρήσει τα σχέδια παραγωγής της περισσότερες από μία φορές, με τους όγκους παραγωγής να αυξάνονται στις 20.000 μονάδες το μήνα τον Ιούνιο.
Και δεν τελειώνει εδώ γιατί το 2025 η Xiaomi θα αυξήσει περαιτέρω την παραγωγή για να συμβαδίσει με τον ρυθμό της ζήτησης.
Παρεμπιπτόντως, δύο ακόμη μοντέλα έρχονται το 2025. Πρώτα από όλα, θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του SU7 Ultra, της πιο ακραίας παραλλαγής του κινεζικού sedan εξοπλισμένου με τρεις ηλεκτροκινητήρες και συνολικά 1.548 ίππους. Επιπλέον, θα δούμε και το crossover YU7, το οποίο θα πρέπει να προσφέρεται τόσο σε ηλεκτρική έκδοση 680 ίππων όσο και σε υβριδική έκδοση, τεχνολογία που για πρώτη φορά θα εφαρμόσει ο κινεζικός κολοσσός.
Το SUV YU7 της Xiaomi είναι μια κίνηση της Xiaomi να προσγειωθεί και στην Ευρώπη, δεδομένου ότι θα επιτρέψει στην εταιρεία να παρακάμψει τους δασμούς (που αφορούν αποκλειστικά και σε 100% τα αμιγώς ηλεκτρικά κινεζικά αυτοκίνητα).
Από αυτή την άποψη, η μάρκα δεν έχει ακόμη επισημοποιήσει τα – πιθανά – σχέδιά της για την Ευρώπη, αλλά δεδομένης της επιτυχίας στην αγορά της Κίνας, μια επέκταση στη Γηραιά Ήπειρο στο εγγύς μέλλον φαίνεται αρκετά προβλέψιμη