Πριν από λίγες μέρες η Xiaomi αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το νέο SU7, το οποίο τώρα μας δείχνει ένα τμήμα από την προηγμένη του τεχνολογία.
Ο λόγος για το σύστημα αυτόνομης στάθμευσης του νέου SU7, το οποίο δεν απαιτεί από τον οδηγό να βρίσκεται μέσα στο όχημα. Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, το νέο SU7 φτάνει στην είσοδο ενός πολυώροφου πάρκινγκ. Ο οδηγός φαίνεται να επιλέγει τη λειτουργία της αυτόνομης στάθμευσης στη μεγάλη κεντρική οθόνη αφής και στη συνέχεια αποβιβάζεται.
Το νέο SU7 αρχίζει να κινείται μόνο του στην ελικοειδή διαδρομή που οδηγεί στο ψηλότερο επίπεδο του πολυώροφου πάρκινγκ. Μάλιστα το βλέπουμε κάποια στιγμή να φρενάρει όταν συναντάται με ένα άλλο αυτοκίνητο, ενώ κάνει όπισθεν παραχωρώντας του προτεραιότητα. Έπειτα επιβραδύνει, ώστε να περάσει από μπροστά του με ασφάλεια ένας πεζός.
Το highlight όμως είναι τα πανοραμικά πλάνα που μας δείχνουν το νέο SU7 να κάνει επιδέξια μανούβρες και να μπαίνει με απόλυτη επιτυχία σε μια κενή παράλληλη θέση στάθμευσης, ανάμεσα από δυο αυτοκίνητα.
Δε γνωρίζουμε όμως αν για να επιτευχθεί η παραπάνω διαδικασία πρέπει να πρώτα να χαρτογραφηθεί η εκάστοτε διαδρομή ή αν το νέο SU7 αναγνωρίζει και κινείται αυτόνομα με την πρώτη επαφή σε ένα άγνωστο περιβάλλον.
Σύμφωνα με την Xiaomi το νέο SU7 διαθέτει αισθητήρες, lidar και ραντάρ που του επιτρέπουν όχι μόνο να παρκάρει μόνο του, αλλά και να κινείται στον αυτοκινητόδρομο χωρίς ο οδηγός να πρέπει να έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Σημειώνεται ότι η ενημέρωση στο λογισμικό του θα επιτρέψει να κινείται αυτόνομα και σε αστικό περιβάλλον.
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο SU7 θα διατίθεται ως πισωκίνητο με ισχύ 300 ίππων, μπαταρία χωρητικότητας 73,6 kWh και αυτονομία 668 χλμ., ενώ η ισχυρότερη και τετρακίνητη έκδοση του παράγει 578 ίππους, χρησιμοποιεί μπαταρία χωρητικότητας 101 kWh και υπόσχεται αυτονομία 800 χλμ.