Πάταγο έκανε με το «καλημέρα» το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi, καθώς οι παραγγελίες έπεσαν «βροχή».
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου SU7 ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη, ενώ μέσα σε μόλις 27 λεπτά η Xiaomi έλαβε 50.000 παραγγελίες, οι οποίες σε 24 ώρες είχαν φτάσει τις 90.000. Η αναμονή για την παράδοση των SU7 μπορεί πλέον να φτάνει μέχρι και τους επτά μήνες. Τα πρώτα SU7 θα αρχίσουν να παραδίδονται στους νέους ιδιοκτήτες προς το τέλος Απριλίου.
Σαφέστατα σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι ανταγωνιστικές τιμές του νέου SU7 στην αγορά της Κίνας, καθώς ξεκινάει από 28.300 ευρώ, ενώ είναι σχεδόν 4.000 ευρώ φτηνότερο από το Tesla Model 3, το οποίο θεωρείται ο βασικός ανταγωνιστής του.
Η γκάμα του νέου Xiaomi SU7
Το SU7 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, την απλή, την Pro και τη Max. H πρώτη είναι πισωκίνητη με μπαταρία χωρητικότητας 73,6 kWh (668 χλμ. αυτονομία), με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 299 ίππους και 400 Nm ροπής. Η διαφορά της έκδοσης Pro είναι η μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 94,3 kWh (830 χλμ. αυτονομία).
Η κορυφαία Max, εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 673 ίππων και 838 Nm ροπής, είναι τετρακίνητη και η μπαταρία της έχει χωρητικότητα 101 kWh (αυτονομία 800 χλμ.). Διευκρινίζουμε ότι οι παραπάνω αυτονομίες είναι βάσει του κινέζικου προτύπου CLTC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle).
Η Xiaomi ανακοινώνει ότι η βασική έκδοση χρειάζεται 5,28 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η ισχυρότερη Max ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 2,78 δευτ. Σε κατάλληλους ταχυφορστιστές το νέο SU7 ανακτά σε 5 λεπτά 220 χλμ. αυτονομία σε 10 λεπτά 390 χλμ. αυτονομία και σε 15 λεπτά 510 χλμ. αυτονομία, χάρη στο κύκλωμα των 875 Volt. Η Xiaomi παρουσίασε επίσης μια Founder’s Edition του νέου SU7 που δίνει δώρο ένα μίνι ψυγείο στην πρώτη παρτίδα των 5.000 μονάδων.