Η XPeng αναζητώντας μια αποτελεσματική λύση στο «πρόβλημα» αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων, δημιούργησε ένα νέο σύστημα κίνησης.
Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα EREV (Extended Range Electric Vehicle), το οποίο η κινέζικη εταιρεία ονομάζει Kunpeng Super Electric. Σύμφωνα λοιπόν με την XPeng το εν λόγω καινοτόμο υβριδικό σύστημα υπόσχεται αυτονομία 430 χλμ. αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.
Ωστόσο το «παρών» θα δίνει και ένας θερμικός κινητήρας, ο οποίος θα αυξάνει την αυτονομία στα 1.400 χλμ. Σημειώνεται μάλιστα ότι όταν τίθεται σε λειτουργία ο θερμικός κινητήρας ο παραγόμενος ήχος του οχήματος θα αυξάνεται μόλις κατά 1 ντεσιμπέλ, ενώ βασική αποστολή του θα είναι να λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία, με τον ηλεκτροκινητήρα να εξακολουθεί να κινεί τους τροχούς.
XPeng: Εκτός από άφθονη αυτονομία και γρήγορη φόρτιση
Παράλληλα το νέο υβριδικό σύστημα Kunpeng Super Electric θα μπορεί να επιτυγχάνει γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας από 10-80% εντός μόλις 12 λεπτών χρησιμοποιώντας τους superchargers S5 της Xpeng. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (AI) το σύστημα Kunpeng Super Electric θα αποφασίζει το βέλτιστο τρόπο χρήσης της μπαταρίας και του κινητήρα, αξιολογώντας διάφορους παράγοντες σε πραγματικές συνθήκες.
Προς το παρόν η XPeng δεν αποκαλύπτει περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά για το υπό εξέλιξη υβριδικό σύστημα Kunpeng Super Electric, όπως η χωρητικότητα της μπαταρίας, η ταυτότητα του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκίνητα, ούτε σε ποια μοντέλα της θα βρει πεδίο εφαρμογής. Στόχος του Kunpeng Super Electric είναι να καλύψει τα παγκόσμια κενά στις υποδομές φόρτισης.
Υπενθυμίζουμε ότι ανάλογα συστήματα EREV έχουμε δει στα Chevrolet Volt και BMW i3 Rex, ενώ με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί το υβριδικό σύστημα e-Power της Nissan, σε μοντέλα όπως το X-Trail και το Qashqai. Η XPeng κάνει απόβαση στην Ελλάδα χάρη στην Autohellas Group που έχει αναλάβει την επίσημη διανομή της στην εγχώρια αγορά.