Η Yamaha κάνει την κίνηση και συνεργάζεται με την Toyota παρουσιάζοντας έναν επαναστατικό κινητήρα υδρογόνου και η «ιστορία» έχει ως εξής.
Η Toyota ανέθεσε στη Yamaha Motor να σχεδιάσει έναν κινητήρα V8 νέας γενιάς 5λιτρο που να λειτουργεί με υδρογόνο.
Αυτή η μονάδα προέρχεται από τον κινητήρα V8 του πολυτελούς σπορ κουπέ Lexus RC F.
Ο κινητήρας διαθέτει παραλλαγές σε μπεκ, κυλινδροκεφαλές, πολλαπλή εισαγωγή και άλλα εξαρτήματα στην «καρδιά» του κινητήρα. Λειτουργώντας με υδρογόνο, μπορεί να παράγει 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. με 540 Nm ροπής στις 3.600 σ.σ.λ.
Η Yamaha άρχισε να αναπτύσσει κινητήρες υδρογόνου για αυτοκίνητα πριν από περίπου πέντε χρόνια. Αυτός ο νέος κινητήρας είναι πραγματικά «καθαρός», καθώς δεν απελευθερώνει κανένα είδος επιβλαβών για το περιβάλλον εκπομπών, αυτό που αποβάλλει είναι 99% υδρατμοί.
Το «μυστικό» είναι απλό. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί υδρογόνο, γνωστό ότι δεν παράγει επιβλαβείς εκπομπές.
Το νέο πρωτότυπο που αναπτύχθηκε από τη Yamaha σε συνεργασία με την Toyota έχει δώσει αξιοσημείωτα αποτελέσματα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.
Από τη χιονισμένη Ιαπωνία έως τη ζεστή Αυστραλία, η εταιρεία διασφαλίζει ότι η νέα τεχνολογία λειτουργεί καλά παντού, ανεξάρτητα από το κλίμα. Αυτή τη στιγμή, ωστόσο, για τη διάδοση αυτής της τεχνολογίας το μεγαλύτερο πρόβλημα που πρέπει να ξεπεραστεί παραμένει αυτό που σχετίζεται με την έλλειψη σταθμών φόρτισης για αυτοκίνητα υδρογόνου, γεγονός που καθιστά τη διάδοση αυτής της τεχνολογίας σε παγκόσμιο επίπεδο πολύ περίπλοκη.