Έρευνα στο υδρογόνο από Isuzu, Denso, Toyota, Hino και CJPT
Σχεδιασμό και θεμελιώδη έρευνα στους κινητήρες υδρογόνου για βαρέα επαγγελματικά οχήματα με στόχο «την περαιτέρω χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICEs) ως μία επιλογή για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα», δήλωσαν ότι ξεκίνησαν η Isuzu Motors, η Denso, η Toyota Motor, η Hino Motors και η Commercial Japan Partnership Technologies (CJPT).
«Στο δρόμο προς την ουδετερότητα άνθρακα, υπάρχουν διάφορες επιλογές κινητήρων για την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών, συμπεριλαμβανομένων των HEV, BEV και FCEV, σύμφωνα με τις διαφορές στις ενεργειακές συνθήκες σε διαφορετικές χώρες και τις διαφοροποιημένες χρήσεις των πελατών», ανέφεραν οι εταίροι σε κοινή δήλωση.
«Οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια τέτοια επιλογή. Η υδρογονοκίνητη (Toyota) Corolla συμμετέχει στη σειρά Super Taikyu (motorsport) από τον Μάιο του 2021 και η τεχνολογία κινητήρων υδρογόνου εξελίσσεται.
Επιπλέον, οι προσπάθειες για την επίτευξη μιας κοινωνίας υδρογόνου επιταχύνονται περαιτέρω, όπως η αύξηση του αριθμού των εταίρων στην παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση».
Στην κοινή δήλωση των εταίρων υπογραμμίζονταν τα εξής: «Η μείωση του CO2 στις μεταφορές και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα είναι ένα κοινωνικό ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί μαζί με συνεργάτες που μοιράζονται ένα κοινό όραμα για την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης εκπομπών άνθρακα.
Πιστεύουμε ότι οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια λύση σε αυτό το ζήτημα και θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και τη γνώση που έχει συσσωρεύσει κάθε εταιρεία για να μελετήσει τις δυνατότητες των κινητήρων υδρογόνου σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα».