Στην Ελλάδα τα επιβατικά βαν ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή, καθώς μάλλον δεν έχουμε εκτιμήσει την πρακτικότητα και την ευρυχωρία που προσφέρουν.
Παράλληλα, η συνήθως αδιάφορη έως άχαρη σχεδίαση τους, λειτουργεί αποτρεπτικά. Ωστόσο κανένας δε θα διαφωνήσει με την άποψη ότι το νέο Zeekr 009 προσελκύει το ενδιαφέρον. Προφανώς η Zeekr σας είναι άγνωστη ως μάρκα, να σας πληροφορήσουμε λοιπόν ότι ανήκει στην κινέζικη Geely. Μάλιστα το 009 είναι το δεύτερο μοντέλο παραγωγής της Zeekr για την κινέζικη αγορά, όμως δημιουργήθηκε στο Σχεδιαστικό Κέντρο της εταιρείας που βρίσκεται στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Αξίζει μάλιστα να αναφέρουμε ότι επικεφαλής στην ανάπτυξη του νέου 009 είναι ο πρώην σχεδιαστής της Audi, Stefan Sielaff.
Η εξωτερική του εικόνα ξεχωρίζει με την τετραγωνισμένη καμπίνα, τη μακριά γραμμή της οροφής, τις 20αρες ζάντες, τις πίσω πλευρικά συρόμενες πόρτες, την κάθετη μεταλλική-φωτιζόμενη μάσκα, τα λεπτά Led φώτα ημέρας και τα επίσης Led ενιαία πίσω φωτιστικά σώματα. Μιλώντας με αριθμούς το νέο 009 έχει σίγουρα σεβαστές διαστάσεις, καθώς το μήκος, το πλάτος και το ύψος του διαμορφώνονται στα 5.209 χλστ., 2.024 χλστ. και 1.867 χλστ. αντίστοιχα. Έχει ανεγερθεί πάνω στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture), η οποία είναι γνωστή από διάφορα άλλα μοντέλα που ανήκουν στον Όμιλο Geely.
Το μεγάλο μεταξόνιο των 3.205 χλστ. προϊδεάζει για το ευρύχωρο εσωτερικό, στο οποίο συναντάμε τρεις συνολικά σειρές καθισμάτων, με το νέο 009 να μπορεί να μεταφέρει έως 6 επιβάτες. Μετρώντας οθόνες στα ενδότερα, έχουμε αυτή του ψηφιακού πίνακα οργάνων, την κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό και μια προαιρετική αναδιπλούμενη 15,6 ιντσών στην οροφή για τους πίσω επιβάτες. Στα highlights εντός του 009 περιλαμβάνεται επίσης η ηλιοροφή δυο τμημάτων, οι δερμάτινες Nappa επενδύσεις, τα πτυσσόμενα τραπεζάκια, το εσωτερικό σύστημα επικοινωνίας με μικρόφωνα για τη δεύτερη και την τρίτη σειρά καθισμάτων.
Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής το νέο 009 είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Χρησιμοποιεί δυο ηλεκτροκινητήρες που του εξασφαλίζουν ηλεκτρική τετρακίνηση, ενώ συνδυαστικά παράγουν 544 ίππους. Mε δεδομένο ότι το βάρος του αγγίζει τα 2.830 κιλά, τα 4,5 δευτ. που απαιτούνται για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά.
Η Qilin μπαταρία λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου, χωρητικότητας 140 kWh, προέρχεται από την CATL. Με βάση τις μετρήσεις που ισχύουν στην Κίνα με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 822 χλμ! Τέλος να πούμε ότι στην πατρίδα του το νέο Zeekr 009 έχει αρχική τιμή περίπου 70.000 ευρώ. Πάντως δεν αποκλείεται να γνωρίσουμε καλύτερα το 009, καθώς η Zeekr θέλει να επεκταθεί στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική.