Στη διεθνή έκθεση CES 2023 (5-8 Ιανουαρίου) στο Λας Βέγκας, η ZF θα παρουσιάσει νέες τεχνολογίες σε ένα όχημα επίδειξης από τη Hexagon.
Η Hexagon AB ανακοίνωσε μια βασική συνεργασία με τον όμιλο ZF που θα προωθήσει την ενσωμάτωση της μηχανής εντοπισμού θέσης λογισμικού και των υπηρεσιών διόρθωσης GNSS (Global Navigation Satellite System) σε προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και αυτόνομης οδήγησης μαζικής παραγωγής (ADAS και ADS).
Η μηχανή εντοπισμού θέσης και οι υπηρεσίες διόρθωσης λογισμικού με πιστοποίηση ασφάλειας της Hexagon θα ενσωματωθούν στην πλατφόρμα συνδεσιμότητας ProConnect της ZF, η οποία επιτρέπει την πλήρη επικοινωνία οχήματος -όχημα με όχημα, όχημα με δορυφόρο και όχημα με δίκτυο.
Οι υπηρεσίες διόρθωσης και το λογισμικό εντοπισμού θέσης κινητήρα του Hexagon αξιοποιούν σήματα GNSS διπλής συχνότητας, μαζί με στενά συνδεδεμένες αδρανειακές δυνατότητες που προσαρμόζουν τη δυναμική του οχήματος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Η ενσωμάτωσή τους είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή της απαραίτητης λειτουργικής ασφάλειας, ακρίβειας τοποθέτησης σε λωρίδα και αξιολόγησης ISO 26262 ASIL (επίπεδο ακεραιότητας ασφάλειας αυτοκινήτου) που απαιτεί η πλατφόρμα τηλεματικής αυτοκινήτου της ZF.
Η τεχνολογία εντοπισμού θέσης GNSS της Hexagon παρέχει μια λύση ικανή για πιστοποίηση στο ASIL-B—επίπεδο δύο από τα τέσσερα στο σύστημα ταξινόμησης κινδύνου—που προορίζεται για την κατασκευή μεγάλου όγκου και την επεκτασιμότητα του παγκόσμιου στόλου. Η υπηρεσία διόρθωσης TerraStar-X PPP (ακριβής τοποθέτηση σημείων) της Hexagon εξασφαλίζει ακρίβεια και αξιοπιστία τοποθέτησης για λύσεις ADAS και αυτόνομης οδήγησης.
Πρώτη παραγγελία
Η πρώτη μεγάλη παραγγελία από κατασκευαστή οχημάτων έχει ήδη παραληφθεί, με το προϊόν να στοχεύει στη σειρά παραγωγής το 2025.
Για την ανάπτυξη του ADAS και αργότερα των AV (αυτόνομα οχήματα), τα οχήματα πρέπει να μπορούν να δικτυωθούν με τον «έξω κόσμο» με διάφορους τρόπους, σύμφωνα με τη ZF. Πρέπει να ανταλλάσσονται τεράστιες ποσότητες δεδομένων, γρήγορα και αξιόπιστα μέσω πολλών διαφορετικών διεπαφών και η πλατφόρμα συνδεσιμότητας της εταιρείας έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στις μελλοντικές γενιές οχημάτων αυτή τη δυνατότητα δικτύωσης υψηλής τεχνολογίας.
Το ZF ProConnect επιτρέπει αξιόπιστη ανταλλαγή δεδομένων για αυτοματοποιημένη οδήγηση και επικοινωνία V2X ως μια συμπαγής, κλιμακούμενη μονάδα.
Το ProConnect επιτρέπει την επικοινωνία με οδικές υποδομές, όπως φανάρια μέσω της επικοινωνίας DSRC (Dedicated Short-Range Communication) και C-V2X (κυψελοειδές όχημα προς τα πάντα). Μπορεί επίσης να λάβει πληροφορίες σχετικά με ένα ξαφνικό τέλος μιας κυκλοφοριακής συμφόρησης πίσω από μια στροφή ή ένα ασθενοφόρο που πλησιάζει σε υπηρεσία και να προειδοποιήσει τον οδηγό.
Διαβάστε ακόμα: