Πόσο εύκολο είναι για τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα να επιστρέψει σε κάποια εργοστασιακή ομάδα;
Αυτή όμως είναι η σκέψη του 35 Φινλανδού που βλέπει με αισιοδοξία το 2022 όταν θα εφαρμοστούν οι νέοι κανονισμοί(υβριδικά αυτοκίνητα) στο WRC.
Tότε ο Γιάρι θα είναι 37 χρονών, ίσως μεγάλος για το WRC, παρά το γεγονός ότι σήμερα είναι ο οδηγός με τις περισσότερες εκκινήσεις σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι , 209 τον αριθμό.
Έχει σημειώσει 18 νίκες, έχει ανέβει στο βάθρο 67 φορές, με συνοδηγό πάντα τον συμπατριώτη του ΜίκαΆντιλα αλλά δεν έχει κατακτήσει τίτλο.
Είναι πολύ γρήγορος σε κάθε τερέν αλλά φλερτάρει με το ρίσκο.
Στο ενεργητικό του έχουν καταγραφεί και πολλές εξόδους, κάτι που τα εργοστάσια δεν επιθυμούν καθώς θέλουν τα αυτοκίνητά τους στο τερματισμό.
Υπήρξε εργοστασιακός οδηγός της Ford, Volkswagenκαι Toyotaμέχρι και το 2019.
Το 2020 ξεκίνησε ως ιδιωτική συμμετοχή με την υποστήριξη της Toyotaστο ράλι Σουηδίας, όπου ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ToyotaGazooRacingTόμιΜάκινεν ανέλαβε την ευθύνη για το πρόβλημα που προέκυψε στο ΥarisWRCτου Φινλανδού και θα ξαναδώσει και πάλι την ευκαιρία στον Γιάρι Μάτι που χαίρει της εμπιστοσύνη του προέδρου της ToyotaΆκιοΤογιόντα για μια ακόμα σειρά αγώνων.
Το ράλι Ιταλίας στη Σαρδηνία είναι στο πρόγραμμα για τον Λάτβαλα, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί τι «πράξεις» θα ακολουθήσουν.
Όμως μέχρι το 2022 υπάρχει και το 2021. Εκεί τι θα κάνει ο Λάτβαλα για να παραμείνει «ζεστός» εν όψει σκέψεων και στόχων 2022.
Ο Λάτβαλα με τον Άντιλα έχουν κερδίσει το ράλι Ακρόπολις το 2013, τελευταία χρονιά που ο αγώνας προσμετρούσε στο WRC.