Η εβδομάδα που μεσολάβησε για τη Ferrari από τον πρεμιέρα του πρωταθλήματος (5 Ιουλίου) μέχρι το 2ο ραντεβού στην ίδια πίστα στην Αυστρία (10 Ιουλίου οι ελεύθερες δοκιμές, 11 οι κατατακτήριες, 12 Ιουλίου ο αγώνας) ήταν βδομάδα ταχύτητας για την Scuderia Ferrari.
H αρνητική απόδοση στην πρεμιέρα απαιτούσε επιτάχυνση των αναπτυξιακών εργασιών του μονοθεσίου, που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.
Το βασικό πρόβλημα που προέκυψε στην Αυστρία ήταν η τελική ταχύτητα.
Έτσι στην Αυστρία η SF100 θα εμφανιστεί με νέο ρύγχος, ώστε να αυξηθεί η τελική ταχύτητα, χωρίς όμως να επηρεάζει σε θερμοκρασία τον κινητήρα.
Το πώς θα επηρεάσει την επίδοση της SF1000θα γίνει αντιληπτό από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής 10 Ιουλίου.
Και στο «τρέξιμο» αυτό των μηχανικών της Ferrari, έρχονται κάτι δηλώσεις του Λεκλέρκ που βάζουν κατά κάποιον τρόπο τα πράγματα στη θέση τους τονίζοντας ότι τα Mercedesκαι τα R.B. AstonMartinείναι πολύ γρήγορα στην Αυστρία, και με αυτές τις επιδόσεις η SF1000 δεν «βλέπει» βάθρο.
Για να συνεχίσει ο Μονεγάσκος σχολιάζοντας ότι η ομάδα εργάζεται για να καλυτερεύσει την απόδοση του μονοθεσίου, και είναι πεπεισμένος ότι οι αλλαγές θα φανούν στην πίστα.
Δείτε και το video με Φέτελ και Λεκλέρκ.