Πολύ δύσκολος συνδυασμός και ακόμα πιο δύσκολο να κατανοήσουμε γιατί τα σωματεία στέλνουν (όσα στέλνουν) Δελτία Τύπου με ένα «ξερό» κείμενο και χωρίς φωτογραφίες.
Και αυτό, αφού χωρίς το χρώμα της φωτογραφίας ένα Δελτίο Τύπου δεν μπορεί να υποστηριχτεί.
Όμως, πίσω από το κλικ των φωτογράφων η ιστορία μένει ανέγγιχτη στο πέρασμα των χρόνων. Και αυτό είναι που μετράει. Δεν είναι απλώς αυτό που λέμε «μια φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις», καθώς ειδικά οι φωτογραφίες με θέμα τους αγώνες είναι γεμάτες από στιγμές, συναισθήματα, προσπάθεια και, φυσικά, μνήμες.
Η νέα ΕΠΑ θα πρέπει να επιβάλλει στα σωματεία να αποστέλλουν έναν κύκλο φωτογραφιών, όπως και σωστή ενημέρωση.
Το FB δεν είναι η λύση, εξάλλου πλην κάποιων σωματείων που πραγματικά σέβονται τους αγωνιζόμενους, τα άλλα «σφυρίζουν» αδιάφορα.
Από τους μέχρι τώρα αγώνες, μόνο ο ΑΣΣΟΑΑ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων με πολύ καλή ενημέρωση από την ανάβαση Αχλαδόκαμπου, ενώ η ΕΛΕΤΑ Σπορ, ακολουθώντας την προσφιλή της τακτική, δεν ασχολήθηκε καθόλου με την ενημέρωση.
Έγιναν τόσα και τόσα στο ράλι Ηπειρωτικό και όλα «έμειναν» πίσω από τη σκηνή.
Στο ράλι Start Line η ενημέρωση δεν ήταν στο ύψος και στην εμπειρία του Σωματείου, σε έναν αγώνα που σχολιάστηκε ως γιορτή με τα πέντε R5. Στο θέμα των φωτογραφιών η Start Line δεν τα πάει και τόσο καλά…
Αφιερωμένο στον φωτογράφο Γιώργο Καλφόπουλο, που «τραβάει» την πιο δύσκολη φωτογραφία της καριέρας του.
Με αρχηγό τον Φώτη Φλώρο και στη συνέχεια τους Γιώργο Κακολύρη (συνεχίζει την ιστορία με τα κλικ στο φακό ο γιός του Νίκος), Νίκο Μήτσουρα, Γιώργο Γαϊτάνη, Χρήστο Μπαντούνα, χωρίς αυτούς και στη συνέχεια τη νέα φουρνιά των φωτογράφων, όλων εμάς που συμμετείχαμε και συμμετέχουμε στους αγώνες «δεν θα μας ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας» όπως είχε σχολιάσει ο αείμνηστος Γιώργος Κατσιφάρας, ατάκα όμως που ανήκει στον επίσης αείμνηστο Αντώνη Δροσογιάννη.
Επιβάλλεται λοιπόν από την ΕΠΑ αυτός ο δίαυλος της επικοινωνίας, σε αυτήν την πολύ δύσκολη εποχή να «φωτιστεί» όπως φωτίζουν στις νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές οι προβολείς των αγωνιστικών αυτοκινήτων.