Ο πρώτος αγώνας του ιταλικού πρωταθλήματος , campionato italiano WRC, χαρακτηρίστηκε ως γιορτή.
Και πώς να μην είναι ότι συγκεντρώθηκαν 162 αυτοκίνητα, με πληρώματα από 12 χώρες, μεταξύ αυτών και 7 της κατηγορίας WRC που έφεραν το άρωμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στη Βόρειο Ιταλία, στην περιοχή του Κούνεο.
Μπορεί η πανδημία να μην επέτρεψε να γίνει ο αγώνας σε πανηγυρικό κλίμα, ο αγώνας όμως καθ΄αυτού ήταν μια μικρογραφία από WRC με Νεβίλ-Γκιλσούλ, Τάνακ-Γιερβέογια και ο πολλά υποσχόμενο νεαρός Λουμπέ όλοι στο τιμόνι των εργοστασιακών Hyundai i20 WRC, όπως και ο «Πέντρο» με το Ford Fiesta WRC της M-Sport, να δίνουν τις μάχες τους με τα χρονόμετρα.
Και μπορεί τα WRC να έκλεψαν την παράσταση όμως έγιναν μεγάλες μάχες με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, όπου εκεί υπήρχαν συμμετοχές πρώτης γραμμής όπως Σόρδο-Ντελ Μπάριο, Μπριν-Ναγκλ, Χουτούνεν Λούκα- Βέιμπυ-Άντερσον όλοι με Hyundai i20 R5.
Στον αγώνα των 3 επαναλαμβανόμενων επί 3 φορές ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών μήκου 100 χλμ. οι Μπριν-Ναγκλ κερδίζοντας τις 5 από τις 9 Ειδικές Διαδρομές πήραν τη νίκη, 8.7 δευτ. από τους Χουτούνεν- Λούκα, 23.5 από τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο, 26.5 από τους Ροσέτι-Φενόλι (όλοι με Hyundai i20 R5) και 32.2 από το Volkswagen Polo R5 με τους Γάλλους Φοτία-Ντιντιέ.
Στην ξεχωριστή κατάταξη με τα «αστέρια» του WRC που έφερε την ονομασία RAplus τη νίκη πήραν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ, 22.4 μπροστά από τους Τάνακ-Γιερβέογια, 55.5 από τους Λουμπέ-Λαντί.
Περισσότερες εικόνες εδώRally di Alba